וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגעים שלא שודרו: כשרוני דניאל שמע על הפסקת האש

23.11.2012 / 17:57

מרוני דניאל שמעשן בלי הפסקה וחותם למעריצים ועד איתמר בן גביר ומפגיני הימין ליד עמדת ערוץ 10. "קלוז אפ" במסע מאחורי הקלעים של אולפני הטלוויזיה ב"עמוד ענן"

גלובס

כתבי החדשות לא נחו לרגע בימי מבצע "עמוד ענן". שידורים חיים מסביב לשעון, דיווחים בלתי פוסקים, אזעקות, תקיפות... השבוע בתוכנית "קלוז אפ" החלטנו להביא את מאחורי הקלעים של ערוצי החדשות במהלך המבצע, כפי שהצופים בבית לא ראו מעולם.

הכתב הבולט ביותר במבצע "עמוד ענן" הוא ללא ספק רוני דניאל, שהפך ל"כתב של המדינה". הוא שימש כסמן הימני בתקשורת ודחק לתת לצה"ל לנצח. כשהתגברו השמועות על הפסקת אש קרובה אמר דניאל לעמיתו דני קושמרו: "לא הרגת מספיק מחבלים... וכוח הקרקע שלהם שמונח בפאתי עזה בשטחים הבנויים היה צריך להיפגע יותר קשה... אבידות כן עושות להם...". בשלב הזה קטע אותו קושמרו ואמר: "רוני, מצלמים אותך".

"אל תזלזל ברוני, אני רואה בו חלק מכוח ההרתעה של ישראל", אומר לנו בהומור אמנון אברמוביץ', עמיתו של דניאל בערוץ 2. "אנשים אומרים שהם רוצים שהוא יהיה שר הביטחון. יש לו עמדה... והוא מאגף את ביבי וברק וליברמן מימין".

דניאל מעשן ללא הפסקה, ובין שידור לסיגריה מספיק גם לחתום למעריצים, שמחזירים לו אהבה. "אוהבים אותך רוני", צועק לעברו עובר אורח. "אתה היחיד השפוי פה בכל הזירה".
צפו בתוכנית המלאה בווידיאו המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully