וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות: 5 המניות הכי מדוברות בוול סטריט

25.11.2012 / 11:36

רשת CNBC קיבצה מספר מניות מומלצות לאחר שבוע שבו המדדים המובילים זינקו כ-4%. בין המניות המומלצות: אפל, סמסונג, פורטינט ועוד

מדדי המניות בוול סטריט השלימו עליות של יותר מ-4% בשבוע החולף ובשוק מדברים על "ראלי סנטה קלאוס" המסורתי שיצא לדרך, בעיקר בשל התחזקות הציפיות לפתרון הצוק הפיסקאלי. ברשת CNBC ריכזו בסוף השבוע מספר מניות שאנליסטים בוול סטריט מדברים עליהן ללא הרף.

אפל (571.5 +1.74%) היא אחת המניות החמות כמובן, ולמרות העליות בשבוע החולף היא עדיין רחוקה מהשיא אותו כבשה מוקדם יותר השנה, לפני שהחל גל המימושים האחרון. האנליסט בריאן ווייט מבית ההשקעות טרופיקה שוקי הון מעריך שתם המימוש באפל.

"אם בוחנים את מכפיל הרווח שלה, את פורטפוליו המוצרים שלה - זה טירוף", אמר ווייט על הירידות האחרונות במניה. "אין פה היגיון".

מניה נוספת שעלתה בחכה של CNBC היא סמסונג, שעלתה בכמעט 35% מתחילת השנה. בשבוע שעבר רשמה המניה שיא היסטוריה לאחר שהחברה העלתה את תחזיות מכירת הסמארטפונים שלה והעריכה כי הדבר יתרום למומנטום הרווחים החזק. דניאל קים, אנליסט במקיורי סקיוריטיס, מעריך שסמסונג תמשיך להגדיל את נתח השוק שלה.

נעבור הלאה; העלייה במספר התקפות הסייבר ברשת עשויה להוביל להוצאות גדולות יותר של חברות על אבטחת מידע. להערכת האנליסט דניאל אייבס מבית ההשקעות FBR, מגמה זו עשויה להיטיב עם מניות Fortinet (סימול: FTNT) ופאלו אלטו (55.41 -0.07%).

ויש גם המלצות להתרחק ממניות מסוימות. האנליסט באד בוגאץ' מבית ההשקעות ריימונד ג'יימס ממליץ להיזהר מהשקעה במניות הום דיפו (סימול: HD) ו-Lowe's ( 35.15 +1.74%) כיוון שלדעתו "אלה 2 חברות מצוינות אך השוק כבר מגלם המניות את השיפור בעסקיהן".

ובגזרת המניות הקטנות, המשקיע מריו ג'בלי מסמן מספר מומלצות כגון יצרנית המשקאות האלכוהוליים Beam (סימול: BEAM) או ספקית המוצרים הדנטאליים והווטרינריים Patterson (סימול: PTEN), שלהערכתו מהוות יעדים לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully