וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוק עדיין מעיב: סגירה מעורבת בוול סטריט

יוסי ניסן

27.11.2012 / 0:46

המשקיעים ממתינים לתוצאות מפגישת שרי האוצר של גוש האירו בנושא יוון. המניות שקשורות לפרץ הקניות המטורף שנרשם ביום שישי המשיכו להיות במוקד המסחר

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ב') במגמה מעורבת, כשהמשקיעים עדיין מתחבטים בשאלת הצוק הפיסקלי, ועל רקע פגישת שרי האוצר של גוש האירו בנוגע לסיוע ליוון.
ברקע למסחר בוול סטריט, בורסות אירופה ננעלו בירידות של עד 0.8%. המשקיעים ממתינים לתוצאות מפגישת שרי האוצר של הגוש, שצפויים לשוב ולהיפגש היום לאחר שכשלו בשבוע שעבר בהסרת המכשול האחרון בדרך לאישור הנתח הנוסף מחבילת החילוץ ליוון.

בזירת המאקרו בארה"ב לא התפרסמו נתונים היום, כמו גם דוחות כספיים משמעותיים. "יש עצבנות בשווקים בכל הנוגע ליוון", אמר הנריק דרוסברג (Henrik Drusebjerg), אסטרטג בכיר בבנק Nordea. "כל הדיבורים על 'ראלי סנטה קלאוס' ייאלץ להמתין בינתיים להחלטות הפוליטיקאים", לדבריו.
פרד נמצאת היום בכותרות, כשהמפלגות הבדלניות במדינה זכו ברוב גדול בבחירות המקומיות בחבל קטלוניה שבספרד.

כעת ינסה נשיא החבל המכהן לקדם את תוכניתו ולערוך משאל עם להיפרדות מספרד. המשמעות למדינה היא פגיעה אפשרית בצמיחה, היות וחבל קטלוניה בצפון-מזרח ספרד נחשב לחבל ארץ עשיר יחסית שמייצר חמישית מהתוצר המקומי הגולמי של ספרד.

גם קפריסין בכותרות, לאחר שהצטרפה בשבוע שעבר למצעד המדינות המחולצות. הממשלה הקפריסאית אישרה את התנאים לקבלת החילוץ, וכעת ממתינים לאישור סופי מהאיחוד האירופי. הסכום שתקבל המדינה עשוי להגיע עד לסכום הקרוב לתמ"ג שלה - 17.5 מיליארד אירו.

המניות שקשורות לפרץ הקניות המטורף שנרשם ביום שישי המשיכו להיות במוקד המסחר גם היום. וול-מארט (69.91,0.41%-) ו-Target Corp (62.775,2.64%-). חגיגת הקניות נמשכה גם היום - רק באינטרנט. היום חל ה'סייבר מאנדיי' - יום ההנחות והמבצעים הגדול של אתרי המסחר באמריקה, ומניות כמו אמזון (243.62,1.56%+) ו-eBay (51.40, 4.88%+) בלטו.

יאהו (18.755,1.00%+) זכתה להמלצת קנייה מכלכלני גולדמן זאקס. חברת אלווריון (0.4321,3.87%+) הודיעה היום כי ספקית ETI, ספקית אינטרנט מובילה בגינאה, בחרה בפתרון ה-4Motion 802.16e לשם הרחבת כיסוי רשת התקשורת בפס רחב מעיר הבירה קונארקי למדינה כולה, המתפרסת על פני שטח של 246 אלף קמ"ר.

מגל מערכות (4.05,1.25%+) קיבלה הזמנות בסך של כ-4.4 מיליון דולר. סכום של 2 מיליון דולר מהזמנות אלה הינם עבור אבטחה היקפית של בתי כלא ותחנות משטרה באמריקה הלטינית. יתר ההזמנות מיועדות לאבטחת תחנות כח גרעיניות במזרח הרחוק ועבור תחנת כח קונבנציונלית בישראל.
פייסבוק (25.94,8.09%+) ריכזה עניין לאחר שבברנשטיין העלו את ההמלצה על המניה ל"תשואת יתר".

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully