וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זום על הילדים: הוט משיקה ערוץ ייעודי חינמי

רועי גולדנברג

28.11.2012 / 10:34

הערוץ החדש, בבעלות משותפת של קבוצת סבן ישראל, נקרא ZOOM. מיועד לגילאי 6-14 וישדר סדרות כמו הרובוטריקים, פאוור ריינג'רס, כוח המחץ והדרדסים לצד תכנים חדשים מחו"ל

רגע לפני חנוכה חברת הוט משיקה ערוץ ילדים חדש בשם ZOOM. הערוץ, בבעלות משותפת של קבוצת סבן ישראל, הזרוע הישראלית של סבן ברנדס, וחברת אימג'ין מדיה שבבעלות אבי בר, לשעבר מנכ"ל ערוץ הספורט ובכיר בקבוצת RGE, יעלה לשידור ב-2 בדצמבר 2012 באפיק 83. הערוץ החדש מיועד לגילאי 6-14 ויהיה פתוח בחינם לכלל הלקוחות.

בין מותגי התוכן שישודרו בערוץ ZOOM ניתן למצוא עונות חדשות של איירון מן, הרובוטריקים, דיג'ימון, פאוור ריינג'רס, הדרדסים (כולל פרקים שלא שודרו מעולם בישראל), זורו, כוח המחץ, ארבעת המופלאים ועוד. כמו כן, ישודרו בערוץ תכנים חדשים מחו"ל, בהם הסדרה של ה-BBC -"קוסמים נגד חייזרים" (Wizards Vs. Aliens) מהיוצרים של הסדרה המיתולוגית "ד"ר הו", שעשועון משימות מושקע לילדים בסגנון ימי הביניים – "ספלאטאלוט" (Splatalot), סדרת הגלישה המצליחה בעולם – "נקודת גלישה" (Lightning Point), קומדיית המצבים האמריקאית – "זאת אני" (Really Me), העוסקת בנערה המשתתפת בתוכנית ריאליטי, פרויקט האנימציה של וורן באפט לחינוך כלכלי לילדים - The Secret Millionaire's Club)) ועוד.

לדברי אבי בר, מבעלי הערוץ, "ערוץ ZOOM מבוסס על חשיבה מחודשת ורעננה לגבי עולם התוכן לילדים, ונבנה על בסיס מודלים בינלאומיים מוכחים. הערוץ ישדר את מיטב מותגי התוכן מכל העולם, ויספק חווית צפייה עשירה ומגוונת".

רון הרמלין, מנהל הערוצים ב-HOT, הוסיף כי "ערוץ ZOOM מצטרף ל-12 הערוצים המגוונים והמעשירים שאנחנו מציעים לילדים, במסגרת תפיסתנו כי יש לספק לכל קבוצת גיל מענה ממוקד".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully