וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' נגד דנקנר: "הימורים בכספי הציבור"

28.11.2012 / 12:00

יו"ר מפלגת העבודה הגיבה בחריפות על התפוצצות חקירת יו"ר IDB ברשות לניירות ערך. "בשנה האחרונה היה ברור לחלוטין שדנקנר ואי.די.בי הם חדלי פירעון"

סערת חקירתו של יו"ר IDB נוחי דנקנר, שהתפוצצה אתמול (ג'), מגיעה למערכת הפוליטית: יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' אמרה היום בתגובה לחשדות נגד נוחי דנקנר כי "זהו יום שבו מתנוסס דגל שחור לא רק מעל להימורים הכפייתיים של דנקנר בכספי ציבור, אלא גם מעל לראשי שוק ההון ולרגולטורים שאמורים לפקח עליו. במשך שנים ארוכות, כולל בשנה האחרונה שבה היה ברור לחלוטין שדנקנר ואי.די.בי הם חדלי פירעון, המשיכו הבנקים והגופים המוסדיים להזרים כספי חוסכים ופנסיונרים לדנקנר, כשהם עושים זאת כטובה אישית עבורו, כאילו מדובר בכספם הפרטי. עכשיו מתברר, שהסיכוי שהבנקים והמוסדיים יראו בחזרה יותר מ-20 מיליארד שקל חוב של דנקנר והפירמידה שיצר - הוא אפסי".

יחימוביץ' הוסיפה כי "שוק ההון וכל האשראי החוץ בנקאי התנהלו כשטח הפקר שעליו לא חלים חוקי המדינה, ובו גזל ועושק והימורים הם נורמה מקובלת".

יחימוביץ קוראת למפקח על שוק ההון והביטוח להורות לגופים המוסדיים להפסיק את ההימורים בכספי החוסכים ולדרוש ביטחונות להשקעות שהם מבצעים בגופים דוגמת אי.די.בי ובטייקונים דוגמת דנקנר, ומבקשת להזכיר ליו"ר רשות ניירות ערך שבכוחו למנוע עסקות בעלי עניין מפוקפקות דוגמת זו שבה מכר דנקנר את גנדן הכושלת לאי.די. בי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully