וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס הישראלית תימכר תמורת כ-800 מיליון דולר

רון שטיינבלט

28.11.2012 / 22:14

מחיר העסקה מהווה פרמיה של 50% ממחיר הנעילה של המניה אתמול בוול סטריט. בעקבות הדיווחים מניית החברה, זינקה מניית החברה ביותר מ-30%, והמסחר בה הופסק

ריטליקס, ספקית בינלאומית מובילה של תוכנה ושירותים לרשתות קמעונאיות גדולות, הפועלות בסביבות עבודה מורכבות, נרכשה על ידי חברת NCR האמריקאית תמורת 800 מיליון דולר שמהוות פרמייה של 50% ממחיר הנעילה שלה אתמול. עם פרסום דבר העסקה המתגבשת זינקה מניית החברה בנאסד"ק ביותר מ-30%, ולאחר מכן המסחר בה הופסק.

לפני כשבועיים פרסמה החברה את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה מהם עלה כי הרווח התפעולי (GAAP) גדל ב-72% ברבעון השלישי והסתכם ב-5.1 מיליון דולר לעומת 3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

יום לפני פרסום הדוחות הודיעה על חתימה על עסקה עם וולוורת'ס (Woolworths), קבוצת הקמעונאות הגדולה באוסטרליה. מדובר בחוזה ל-5 שנים במסגרתו תספק ריטליקס שירותי אינטגרציית תוכנה (SI Services), כאשר ההערכות בשוק ההון הן כי מדובר בהסכם של עשרות מיליוני דולרים. ריטליקס תספק תמיכה מדרגה 2 ו-3 עבור למעלה מ-3,000 חנויות וולוורת'ס ו-25 אלף נקודות מכירה (POS), המשרתות למעלה מ-24 מיליון לקוחות כל שבוע באוסטרליה וניו-זילנד.

ריטליקס הוקמה בשנת 1982 ברעננה בשם "Point of Sale" על ידי בארי שקד ובריאן קופר. החברה מפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים. בין לקוחותיה נמנות רשתות רב-לאומיות של סופרמרקטים, חנויות נוחות, תחנות דלק ומסעדות מזון מהיר, וכן סופרמרקטים פרטיים, מפיצים וסיטונאים.

  • עוד באותו נושא:
  • ריטליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully