וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיתן מפסיקה הייצור בדימונה; 40 עובדים יפוטרו

2.12.2012 / 9:20

על רקע הפסדי החברה, סוגרת כיתן את מפעלה בדימונה. "הקושי של תעשיית הטקסטיל הוא גדול, עלויות העבודה, האנרגיה והיבוא המתחרה, לא משאירים מקום לתעשיית טקסטיל בישראל"

חברת הטקסטיל כיתן החליטה להפסיק את הייצור במפעלה בדימונה בסוף החודש, על רקע הפסדי החברה.

אסתר אלדן, מנכ"לית חברת כיתן, מסרה כי "בימים אלה אנו עושים מאמצים להשכיר את שטח המפעל לחברה תעשייתית אחרת וזאת על מנת לספק מקומות תעסוקה לעובדים שיסיימו עבודתם במפעל. בשנתיים האחרונות כבר הושכרו חלקים משטחי המפעל ל-2 חברות אחרות בתחום התעשייה והלוגיסטיקה, רבים מעובדי המפעל נקלטו ע"י חברות אלה".

"לאחר שנים רבות של הפסדים כבדים, לא נוכל להמשיך ביצור במפעל, אני רוצה להודות לעובדים שעבדו במפעל שנים רבות".

אלדן ציינה כי הקושי של תעשיית הטקסטיל הוא גדול, עלויות העבודה, האנרגיה והיבוא המתחרה, לא משאירים מקום לתעשיית טקסטיל בישראל.

כמדיניות של בעלים נמנעה סגירת המפעל במשך שנים רבות, אך בשנתיים האחרונות המצב החמיר מאוד והחברה החלה לייבא את מוצריה מיצרנים בטורקיה והמזרח הרחוק כמו רוב החברות הישראליות המוכרות מוצרי טקסטיל. עוד צוין כי בשנה האחרונה המפעל הופעל בייצור חלקי מאוד ,דבר שהעצים את ההפסדים. במפעל בדימונה מועסקים כ-40 עובדים. החברה תשלם את השכר, כל תנאי הרווחה ואת מלא פיצויי הפיטורים, למרות ההפסדים הרבים.

לאחר הפסקת הייצור בישראל תמשיך החברה ותעסיק כ-150 עובדים בארץ ובחו"ל. רשת חנויות כיתן בארץ ופעילות המותג "אספרי" בחו"ל ימשיכו ללא שינוי.

  • עוד באותו נושא:
  • כיתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully