וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איקאה ישראל רון הדסי פורש מתפקידו

2.12.2012 / 10:21

לאחר 7.5 שנים בתפקיד, הדסי יוצא לחפש אתגרים חדשים. מתיו ברונפמן יחליפו. "רון תרם רבות לפריסתה של הרשת בישראל"

יו"ר איקאה ישראל רון הדסי הודיע היום (א') על כוונתו לסיים את תפקידו בתום תקופה של 7.5 שנים. על פי הודעתו, הדסי צפוי לסיים את תפקידו בסוף 2012 כאשר בעל הזיכיון מתיו ברונפמן יחליפו כיו"ר החברה.

הדסי, כלכלן ועורך דין במקצועו בעל הסמכה במינהל עסקים, והמשמש בין היתר גם כמרצה אורח במרכז הבינתחומי ובמכללה למינהל, מכהן כיו"ר איקאה מאז הועבר זיכיון הרשת לידי קבוצת ברונפמן בחודש יוני 2005. במקביל לתפקידיו באיקאה, מכהן הדסי כדירקטור בחברות השונות בהן מעורבת קבוצת ברונפמן פישר ומשמש כסגן יו"ר בשופרסל, ישראלום ופאלאס תעשיות וכמנהל העסקים של הקבוצה מזה כעשור.

במהלך כהונתו של הדסי, צמחה רשת איקאה ישראל בשיעור של יותר מ-100%: היקף המכירות שעמד על סך של כ-350 מיליון שקל עומד כיום על יותר מ-750 מיליון שקל ומספר העובדים יותר מהוכפל לכ-850.

במקביל, הוקמו שתי חנויות: החנות השנייה של הרשת בישראל בראשון לציון והחנות המחודשת בנתניה שהוקמה בזמן שיא לאחר השריפה שפקדה אותה. בימים אלה נבנית החנות השלישית בקרית אתא שצפויה להיפתח בתחילת שנת 2014.

ברונפמן ציין כי "בנוסף לצמיחה המצוינת שרשמה הרשת במהלך כהונתו, רון תרם רבות לפריסתה של הרשת בישראל עם פתיחת בראשון לציון והשיקום המהיר והמוצלח של חנות נתניה לאחר השריפה. רון סלל את הדרך גם לפתיחתו של הסניף השלישי בקריית אתא, תוך שהוא בונה תשתית ערכית חזקה ומקצועית של הרשת בישראל. אני מודה לרון מעומק לבי על פועלו הרב למען איקאה, מכבד את החלטתו לפנות לאתגרים חדשים, מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו ומצפה להמשך עבודה משותפת ופורייה, בתפקידים הנוספים שהוא ממלא עבור קבוצת ברונפמן - פישר".

הדסי אמר כי "כיו"ר היוצא של רשת איקאה ישראל, אני משלים תקופה מאתגרת ומרתקת בה יש לי רק להתגאות. לאחר כ- 7.5 שנים בהן כיהנתי בתפקיד מאתגר לו הקדשתי חלק ניכר מזמני, החלטתי שהגיעה העת להתחיל ולחפש אתגרים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully