וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח סוערת: איזי כהן מביא מנהלים ממגדל

רון שטיין

4.12.2012 / 13:21

מנכ"לה החדש של כלל ביטוח לא מבזבז זמן ופותח במהלך של כיסאות מוזיקליים בחברה. מנהלים ממגדל מגיעים ובכירים בחברה עוזבים. הערכות: זאת רק ההתחלה

סערה בכלל ביטוח (5270 -1.24%): איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח החדש ובעבר מנכ"ל מגדל, נכנס לתפקידו השבוע וכבר מתחיל במהלך של כסאות מוזיקליים כשהוא מביא לכלל את מנכ"ל סוכנות הביטוח הגדולה בישראל מבטח סימון, ומנהלת בכירה נוספת ממגדל ביטוח, בצעד שמרעיד את כלל ביטוח ומשפיע גם על המתחרה הגדולה - מגדל.

על פי הערכות, המהלכים בהם החל כהן הם רק תחילת השינויים בכלל. במסגרת שינויים אלה עוזבים את כלל ביטוח שני המשנים למנכ"ל האחראים על תחומי הליבה - רמי דיין האחראי על החיסכון לטווח ארוך, ואיציק קליין, האחראי על הביטוחים הכלליים.

יוני קופרמן צפוי להצטרף לכלל ביטוח כמשנה למנכ"ל בכלל ביטוח, והאחראי על החטיבה לחיסכון ארוך טווח. עבור קופרמן זו תהיה חזרה לכלל ביטוח אותה עזב בתחילת 2010. בתפקידו הקודם בכלל הוא כיהן כמנכ"ל תמורה סוכנות מנהלי ההסדרים לכלל ביטוח. הוא יחליף את דיין שהגיע לכלל לפני כ-5 שנים ושימש כמנהל החטיבה ב-4 השנים האחרונות. דיין הוא אחד ממנהלי החיסכון לטווח ארוך המקצועיים בענף, והיה בעבר המשנה לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר, ומנהל אגף ביטוח חיים בהראל.

יחד עם קופרמן תצטרף לכלל ביטוח גם עלית כספי, מנהלת מג"ל (הביטוח הכללי לעסקים) בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, שצפויה להחליף את איציק קליין כמשנה למנכ"ל והאחראית על הביטוח הכללי. קליין, שהובא לכלל על ידי המנכ"ל היוצא שי טלמון, הצטרף לחברה בשלהי 2009 לאחר שכיהן כמנכ"ל חברת הביטוח הממשלתית ענבל ולאחר שנים ארוכות באגף החשכ"ל באוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully