וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונס "עוקץ" את לאומי: דיגיטל טוב רק לבנק

שירות גלובס

5.12.2012 / 11:31

מנכ"ל מזרחי טפחות ביקר את "תפיסת הדיגיטל" ואמר ש"לב ליבו של השירות הבנקאי היה ונשאר בנקאי, בשר ודם, המכיר אישית את הלקוח על צרכיו והעדפותיו"

"ישנן היום במערכת הבנקאית שתי תפיסות שירות הפוכות: האחת יוצאת מהשאלה 'מה טוב לבנק' ושולחת את הלקוח לטפל בעצמו בערוצים הדיגיטליים; והשנייה, שלנו, שעושה מה שטוב ללקוח ומהדקת את הקשר בינו לבנקאי האישי שלו". את הדברים האלה אמר אמש (ג') אלי יונס, מנכ"ל מזרחי טפחות, במפגש עם סטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה.

העקיצה מכוונת לבנק לאומי, המשווק את לאומי דיגיטל ומציע ללקוחותיו מגוון פתרונות דיגיטליים לניהול החשבון על מנת למזער את הצורך להגיע פיזית לסניף הבנק או להיות תלוי בפקיד דרך הטלפון. מוקדם יותר השבוע השיק בנק לאומי את לאומי טוטאל דיגיטל, שיכלול הקמת סניף וירטואלי. (לסיפור המלא)

"ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הבנקאות בהחלט חשובה, אבל אסור לבלבל את היוצרות: לב ליבו של השירות הבנקאי היה ונשאר בנקאי, בשר ודם, המכיר אישית את הלקוח על צרכיו והעדפותיו, ומסייע לו באופן פעיל ויזום בניהול פעילותו הפיננסית", הוסיף יונס. "מי שמפתח את הערוצים הדיגיטליים כאלטרנטיבה לשירות בנקאי מחויב ואנושי ומנתק את הלקוחות מהבנקאי האישי שלהם, פועל בניגוד לטובתם של לקוחותיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי יונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully