וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לחנוכה?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לחג החנוכה. באיזו רשת שווה להתכונן לשירת המעוז צור?

חנוכה בפתח ואיתו הסופגניות, הלביבות והדלקת הנרות. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר להכנת ערב מהנה מול החנוכיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפוח אדמה (1 ק"ג) להכנת הלביבות ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט שם עומד המחיר על 1.91 שקלים. ברשת יינות ביתן תעלה כמות זהה 2.99 שקלים, ברשת שופרסל ישיר עומד המחיר על 4.99 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט המחיר הוא 5.99 שקלים. אם חפצה נפשכם דווקא בלביבות בטטה (1 ק"ג) ניתן למצוא את השורש במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט שם עומד המחיר על 4.9 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד מחיר אותה כמות בטטה על 6.99 שקלים, ברשת שופרסל ישיר עומד המחיר על 7.99 שקלים וברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 9.99 שקלים.

ממרח ריבת חלב קומידה (500 גרם) למילוי הסופגניות נמכר במחיר הזול ביותר ברשת יינות ביתן שם עומד המחיר על 11.99 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט עומד המחיר על 12.11 שקלים, ברשת שופרסל ישיר על 15.42 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 16.99 שקלים. אם תרצו מילוי ריבה מסורתי, אזי קונפיטורה תות שדה 778 (340 גרם) נמכרת במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 9.89 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד מחיר צנצנת דומה על 9.99 שקלים, ברשת שופרסל ישיר על 11.69 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 16.99 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקראת החנוכה אפשר למצוא ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 96.16 שקלים. אותו סל יעלה ברשת יינות ביתן 111.33 שקלים, ברשת שופרסל ישיר 114.41 שקלים וברשת מגה באינטרנט 139.51 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר יודע לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בהוצאה הכלכלית מינימלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully