וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקעת השנה? 3 מניות שיכולות לזנק ב-100%

9.12.2012 / 8:40

רגע לפני כניסתה של שנת 2013, באתר מרקטוואץ' אירחו עורך בכיר בבארונ'ס שסיפק המלצות ל-3 מניות שלדעתו עשויות לזנק ב-5 השנים הקרובות

שנת 2013 בפתח ומשקיעים רבים מסדרים את תיק ההשקעות שלהם לקראת השנה הבאה. ג'ק יו, עורך בכיר במגזין הפיננסי "בארונ'ס", התארח בתוכנית "Markets Hub" באתר מרקטוואץ' והמליץ על 3 מניות שלדעתו יכפילו את ערכן תוך 5 שנים.

המניה הראשונה היא ואלנט (Valeant, סימול בוול סטריט: VRX), חברת תרופות הנסחרת לפי שווי של 17.6 מיליארד דולר. המניה עלתה ב-23 בשנה האחרונה ונסחרת לפי מכפיל רווח של 10.7 על הרווח הצפוי בשנה הקרובה.

"פחות מ-10% מההכנסות שלה מגיעות מתרופה אחת והיא הופכת לחברת גלובלית", אמר יו, והזכיר שמדובר במניה מסוכנת כיוון שהחברה נוטלת על עצמה חובות רבים בתהליך הזה.

המניה הבאה אותה הזכיר יו היא מג'לן מידסטרים פרנרס (סימול: MMP) שנסחרת לפי שווי של 9.72 מיליארד דולר. החברה מאחסנת ומובילה מוצרי נפט בארה"ב ומעסיקה כמעט 1,300 עובדים. לדברי יו, "היא מומחית בתחום ומחלקת דיבידנדים נאים למשקיעים עם תשואת דיבידנד של 4.4%. החברה עובדת על צינור נפט שיוביל נפט ממערב טקסס, שם יש 'בום' של הפקות נפט, ליוסטון. זה אמור להיכנס כבר בשנה הבאה ולהיות רווחי מאוד לחברה".

אייר ליס (סימול: AL) היא המניה השלישית אותה ציין יו. היא נסחרת לפי 2.3 מיליארד דולר. החברה משכירה מטוסים לחברות תעופה קטנות ובינוניות ברחבי העולם, כמו גם לחברות רגילות או בנקים.

"אם אתה חברה שלא רוצה 20-30 מטוסים אלא רק 2, אייר ליס היא הכתובת שלך", אומר יו. "היא הונפקה בשנה שעברה לפי מכפיל הון של 1.5 ומכפיל ההון ירד ל-1. האיש שייסד את החברה הזו עשה כבר אקזיט דומה ומכר חברת השכרת תעופה ל-AIG; עכשיו הוא הקים חברה חדשה באותו תחום".

  • עוד באותו נושא:
  • השקעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully