וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתרים לבניית 450 דירות בשוק הסיטונאי

9.12.2012 / 9:32

חברת הנדל"ן רבוע כחול השותפה עם גינדי השקעות בפרוייקט השוק הסיטונאי בת"א מעריכה כי היתרים לבניית 202 דירות נוספות יתקבלו בשבועות הקרובים

חברת רבוע כחול נדל"ן וגינדי השקעות, השותפות בפרוייקט הבנייה היוקרטי בשוק הסיטונאי בת"א הודיעו היום (א') כי קיבלו היתרים לבניית 450 דירות נוספות בפרוייקט. הרבוע הכחול מעריכה כי היתרים לבניית 202 דירות נוספות יתקבלו בשבועות הקרובים, בעוד היתרים לבניית 70 דירות נוספות יתקבלו בחודשים הבאים.

ברבוע כחול נדל"ן, המחזיקה ב-50% מפרויקט גינדי ת"א, צופים רווחי שערוך לפני מס של כ-95 מיליון שקל, ואילו גינדי השקעות, שהיא חלק מקבוצת גינדי, המחזיקה ביתרת זכויות הפרויקט, צופה כי תרשום רווח של כ-31 מיליון שקל.

שלב א' בפרויקט השוק הסיטונאי, הממוקם בין הרחובות קרליבך, החשמונאים ודרך מנחם בגין בתל אביב, כולל כ-720 דירות וקניון, בשטח של כ-33 אלף מ"ר. כיום מתבצעות בפרויקט עבודות חפירה ודיפון, והצפי לסיום הבנייה הוא 2015.

רבוע כחול נדל"ן וגינדי חתמו על רכישת הזכויות במתחם במהלך 2010 בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליארד שקל, מידי תנובה ועיריית תל אביב, וכן מידיהם של סוחרים שפעלו במתחם, ומעו"ד בירן, המחזיק כאמור בשליטה בקבוצת אלון.

כ-950 מיליון שקל בעסקה שולמו עבור הזכויות בפרויקט, ויתרת הסכום תשולם כתלות במחירי המכירה. בחודש שעבר דיווחו השותפות על קבלת הלוואה של 730 מיליון שקל מבנק הפועלים, לצורך השלמת הרכישה. עד כה חתמה חברת הפרויקט על הסכמי מכירה של 567 דירות, בהיקף של כ-1.3 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully