וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרכן התלונן בפייסבוק - ומשרד התמ"ת אכף

מיכל רז-חיימוביץ'

9.12.2012 / 16:42

הגולש התלונן על הפקעת מחירי חלב בפיקוח באזור הבורסה ברמת-גן. בעקבות ההודעה נבדקו עשרות פיצוציות ומכולות באזור, ובשלוש מהן נמצאו הפרות

צרכן התלונן בפייסבוק והוביל את משרד התמ"ת למבצע אכיפה ממוקד על עשרות קיוסקים, מינימרקטים, פיצוציות ומכולות באזור הבורסה ברמת-גן. תלונת הגולש התייחסה להפקעת מחירי מוצרים בפיקוח באזור זה.

מחיר חלב בקרטון שבפיקוח הוא 5.87 שקלים לחלב בקרטון 1% ו-6.27 שקלים לחלב 3%. הצרכן שלח הודעה בעמוד הפייסבוק של משרד התמ"ת וכתב: "האם מתוכננת אכיפה של מוצרי הפיקוח באזור הבורסה? נמכר שם חלב בקרטון בין 9 ל-7 שקלים. בחלק מהמקומות מסרבים לתת קבלה".

בעקבות ההודעה נבדקו עשרות בתי עסק באזור, ובשלושה מהם נמצאו הפרות, ועלה חשד לעבירה על חוק הגנת הצרכן ועל חוק הפיקוח על המחירים.

באחד המקרים נמכר ליטר חלב 1% ב-8 שקלים במקום ב-5.87 שקלים, וחלב 3% ב-9 שקלים במקום 6.27 שקלים. בתי עסק שעברו על חוק הגנת הצרכן ונמנעו מהצגת מחירים נקנסו. כנגד כל בתי העסק נפתחה חקירה פלילית.

מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי, מרוצה מהתקשורת החדשה עם הצרכנים: "בחודשים האחרונים הפך עמוד הפייסבוק של משרד התמ"ת מ'כרטיס ביקור' המציג באופן וירטואלי ומרוכז את הפרסומים השונים הנוגעים לפעילות המשרד, לאמצעי תקשורת דו-סיטרי בין משרד התמ"ת לציבור האזרחים.

"אלפי פניות, שאלות ותלונות על עסקים ולא אחת גם על יחידות המשרד עצמן, הגיעו וטופלו על-ידי מחלקת הניו-מדיה בדוברות. המחלקה, האמונה על ניהול העמוד, זכתה לשיתוף-פעולה ראוי לשבח מכלל יחידות המשרד המקצועיות, שהבינו את חשיבות המענה המהיר בעידן ה-Web 2.0 והמשמעות של התקשרות מהירה ותכליתית עם הציבור.

"בימים אלה אנו פועלים להרחבת מערך השירות במערך הניו-מדיה, על מנת שנוכל לעמוד בקצב הגידול בפניות, התלונות והשאלות, כמו גם הצמא למידע שנשקף מהגידול בהיקף הפעילות בעמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully