וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באומן-בר-ריבנאי מצטרף למערך הפרסום של פרטנר

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏

10.12.2012 / 12:47

‎‎‏באומן, שטיפל עד עתה בתקציב הוט,‏‎ ‎קיבל הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו. תקציב המדיה של פרטנר צפוי להישאר ביוניון ‏

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יצטרף למערך הפרסום של פרטנר. בבאומן טרם קיבלו הודעה רשמית על ההחלטה, אך במקאן-אריקסון, המשרד שהתמודד מולו על התקציב, כבר התקבלה ההודעה כי הוא אינו המשרד הזוכה.

כידוע, באומן מטפל בשנים האחרונות בתקציב הפרסום של הוט, שעומד בסתירה לתקציב פרטנר. עם זאת, החברה טרם הוציאה הודעה רשמית למשרד.

גם בהוט גברו ההערכות לגבי הצטרפותו של באומן למערך הפרסום של פרטנר, ולכן הודיעו למערך השיווק של הוט על הפסקת ההתקשרות עם המשרד. במקביל נשלחו הודעות SMS למנכ"ל באומן, יוסי לובטון, ולעיתונאים הרלוונטיים.

כפי שנחשף ב"גלובס", השינויים במערך הפרסום של חברת פרטנר נכנסו בימים האחרונים לישורת האחרונה, כשהחברה החלה בשורת צעדים אופרטיביים שצפויים בסופו של דבר לייצר לה מערך פרסום "מרוענן".

פרטנר הוציאה לאחרונה מכתב רשמי למשרד הפרסום JWT ישראל, בו היא הודיע לו על הפסקת ההתקשרות עמו. המשמעות היא שבתוך 45 ימים מיום המכתב חדש המשרד להיות חלק ממערך הפרסום של החברה.

במקביל, נבחן גם מה יעלה בגורל תקציב רכש המדיה של החברה, המטופל כיום בחברת המדיה העצמאית יוניון. בשלב זה נראה כי על אף השינויים במערך הפרסום של החברה, לא יחולו שינויים במערך רכש המדיה, ותקציב המדיה יישאר בחברת יוניון.

המתמודדים שהתחרו על תקציב פרטנר הם משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שטיפל בעבר בתקציבי הפרסום של פלאפון וסלקום, ומשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

תקציב הפרסום של פרטנר כבר עבר טלטלה לפני כשנתיים, עת הוחלפו משרדי הפרסום הוותיקים של החברה, שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, בשני משרדים חדשים - JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער, זאת לאחר מכרז שערכה פרטנר, בו לקחו חלק גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגלר-נסיס-פובליסיס.

ואולם, מהר מאוד התברר כי יש למעשה זוכה נוסף: גליקמן-נטלר-סמסונוב אמנם לא זכה במכרז על תקציב פרטנר, שכן הפרזנטציה שיצר נתפסה כ"ישראלית מדי", אך זמן קצר לאחר מכן הועבר אליו תקציב הפרסום של סמייל 012 שבבעלות פרטנר, שטופל עד אז בגלר-נסיס. בהמשך עם המיזוג שנערך בין 012 סמייל לפרטנר הפך גליקמן דה-פקטו לחלק ממערך הפרסום של הקבוצה, אך לא הוכרז רשמית כמשרד הפרסום של פרטנר.

אבל ההתקשרות עם שני משרדים החדשים לא הוכיחה את עצמה לאורך זמן, בין היתר בשל השינויים הרגולטוריים שעבר שוק הסלולר כולו בתקופה זאת. כבר לפני מספר חודשים נראה היה כי השותפות של JWT מדיעה לקיצה.

כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים האחרונים נבחנה בחברה האפשרות לצמצם את מערך הפרסום של הקבוצה כולה מ-3 משרדים לשניים ולוותר על שירותיו של JWT ישראל. הכוונה לצמצם את מערך הפרסום הוצגה בימים האחרונים בפני JWT ישראל, שמצדו לא הרים ידיים ונלחם על התקציב. עתה, כשכבר נהיה ברור שהשינוי במערך הפרסום של החברה הוא עניין של זמן, קיבל כאמור המשרד הודעה רשמית על הפסקת התקשרות.

נראה כי המשרד הנוסף שצפוי לשלם את מחיר השינוי הצפוי הוא ברוקנר-נטע-יער. על-פי ההערכות, מקומו של גליקמן-נטלר-סמסונוב בטוח, ולראיה - לפני שבועות ספורים הוא עלה לראשונה עם קמפיין ספציפי לפרטנר עצמה ולא ל-012 סמייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully