וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים בהיי-טק: מיקרון עלולה לפטר מאות עובדים

שמוליק שלח

11.12.2012 / 9:33

מיקרון נכנסה לפעילות בישראל מאז רכשה את נומוניקס ב-2010 והיא עתידה לעבור שינויים בהיקף פעילותה. לאחרונה הכריזו חברות היי-טק - מפריסקייל ועד ECI - על פיטורים.

סימני שאלה לגבי עתיד פעילות של יצרנית השבבים מיקרון בישראל. החברה, שפעילה בארץ מאז רכשה את חברת נומוניקס בפברואר 2010 וקיבלה ע"י כך את מפעל אינטל לשעבר בקרית גת (פאב 18), עתידה לעבור שינויים בהיקפי הפעילות בשנת 2013.

ייתכן ושינויים אלה יכללו פיטורים בהיקף גדול של כמה מאות עובדים; היום מונה פעילות מיקרון בישראל 1,300 עובדים ואת הפעילות מנהל יונתן ונד. גל הפיטורים הזה מצטרף לפיטורים בענף החומרה בהיי-טק בתקופה האחרונה, לאחר שחברות כמו פריסקייל ו-ECI כבר הודיעו על פיטורי מאות עובדים.

מיקרון לא התייחסה למפעל בישראל כפעילות אסטרטגית ומזה תקופה ישנן הערכות כי החברה לא התכוונה להגדיל את הפעילות בארץ.

מהחברה לא נמסרה תגובה לידיעה.

בפברואר 2010 רכשה מיקרון את נומוניקס תמורת 1.27 מיליארד דולר במניות. הרכישה התבצעה פחות משנתיים לאחר שהפעילות של נומוניקס יצאה לדרך כיוזמה משותפת לאינטל, STMicroelectronics, וקרן פרנסיסקו פרטנרס, שהתרכזה בפיתוח.

הרכישה סיפקה למיקרון נוכחות מובילה בשוק שבבי ה-NOR פלאש, כלומר זיכרונות לא נדיפים (שאינם נמחקים לאחר ניתוק מזרם חשמלי), המיועדים להרצת פקודות בהתקני מחשוב ותקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully