וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינמה סיטי מגיעה לבאר שבע: מתחם ב-2014

11.12.2012 / 10:56

ההשקעה הצפויה במתחם הקולנוע נאמדת ב-300 מיליון שקל. המתחם החדש, שיכלול שלושה מפלסים, ישתרע על פני שטח של כ-30 אלף מ"ר והוא יוקם בכניסה הדרומית של העיר

הושגו הסכמות להקמת מתחם "סינמה סיטי" בבאר שבע בהיקף השקעה של כ-300 מיליון שקל. המתחם החדש צפוי להיפתח בשנת 2014. כך הודיע היום (ג') דובר מתחמי סינמה סיטי.

המתחם החדש, שיכלול שלושה מפלסים, ישתרע על פני שטח של כ-30 אלף מ"ר והוא יוקם בכניסה הדרומית של העיר (ליד תחנת הרכבת והתחנה המרכזית).

המתחם יכלול קומפלקס עם 22 בתי קולנוע "חכמים", מתוכם 5 אולמות VIP ואולם תיאטרון ומופעים שיכלול 800 מקומות ומגוון מסעדות ובתי קפה לצד חנויות מסחר. לנוחיות הבאים יוקם במקום חניון עם 2,500 מקומות חניה.

השטח עליו יבנה המתחם מצוי כיום בבעלות י.ח דמרי. במסגרת העסקה, האחים לאון ומשה אדרי וחברת JTLV בבעלות עמיר בירם ומספר משקיעים ישראליים יכנסו כשותפים שווים לקרקע יחד עם חברת י.ח דמרי.

לאון אדרי מקבוצת אדרי ומבעלי הסינמה סיטי ציין כי "המתחם החדש מהווה נדבך חשוב, ויתרום באופן משמעותי להרחבת פעילות הבילוי והפנאי בעיר ובראש וראשונה יספק עוד כ-1,000 מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר והסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully