וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיסו של ערן מזרחי נדרש להחזיר 60 אלף דולר

גלעד גרוסמן

11.12.2012 / 14:48

שחר פרנק, גיסו של "מיידוף הישראלי", הודה כי הרוויח 50-60 אלף דולר מהשקעותיו אצל מזרחי. כעת, דורש כונס הנכסים של מזרחי מפרנק להחזיר את הכסף. "רווחים לא אמיתיים"

המנהל המיוחד שמונה לנכסיו של "מיידוף הישראלי" ערן מזרחי, עו"ד איתן ארז, דורש מגיסו של מזרחי להשיב לקופת הכינוס רווחים בסך 60 אלף דולר שגרף מהשקעה אצל מזרחי. לטענת עו"ד ארז, מדובר בבקשה תקדימית המבוססת על פסק דין בתיק פשיטת הרגל של ברנרד מיידוף בארה"ב.

מזרחי, בן 40 מסביון, נאשם כי שכנע כ-100 בני אדם להשקיע אצלו כ-45 מיליון שקל, אותם שלשל לכיסו הפרטי. לטענת הפרקליטות, מזרחי השתמש בכספי הגניבה כדי לחיות חיי פאר, לרכוש וילה בסביון ורכבי יוקרה לו ולבני משפחתו. בבקשה שהגיש עו"ד ארז לבית המשפט המחוזי בתל אביב נטען, כי בחקירתו במשרדו של כונס הנכסים הראשי, הודה הגיס שחר פרנק כי הרוויח מהשקעותיו אצל מזרחי בין 50-60 אלף דולר.

לטענת עו"ד ארז, מדובר ברווחים לא אמיתיים, אלא בחלק מכספי קרן ההשקעה של משקיעים אחרים שהועברו לגיס. עוד נכתב בבקשה, כי בתגובה לדרישה של עו"ד ארז להחזיר את הסכום הנ"ל לקופת הכינוס, שלח פרנק מכתב מעו"ד בו הוא טוען כי הוא "רכש" חוב של נושה אחר של מזרחי, וכי הוא מקזז את החוב הזה שנקנה כנגד חובת השבת רווחים. עו"ד ארז מוסיף כי מדובר ברכישת חוב פיקטיבית, כיוון שבחקירתו במשרד פרנק כלל לא סיפר אודות רכישת החוב. עוד טוען עו"ד ארז בבקשה, כי אין זה הגיוני שפרנק יבצע תרגיל שכזה ובכך יקזז את חובו לקופת הכינוס, תוך שהוא "עוקף בתור" את יתר נושיו של מזרחי.

עו"ד אורי סמיט ממשרד שילר, המייצג את פרנק, אמר בתגובה כי הבקשה טרם הגיעה למשרדם. לדבריו, פרנק הגיש לעו"ד ארז בקשה לקבלת חוב, ולכן על פניו מדובר בפנייה משוללת יסוד ובלתי תקנית. "לכשתגיע הבקשה נתייחס לדברים באופן פרטני, אמר סמיט.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully