וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' תקים מגדל בן 200 דירות בתל אביב

שלומית צור

12.12.2012 / 11:21

קבוצת חג'ג' בבעלות האחים צחי ועידו חג'ג' דיווחה היום לבורסה כי רכשה מקבוצת ורדינון אופציה לרכישת הזכויות במגרש במתחם סומייל בצומת הרחובות אבן גבירול-ארלוזורוב

קבוצת חג'ג' דיווחה הבוקר (ד') לבורסה כי רכשה מקבוצת ורדינון אופציה לרכישת מלוא הזכויות במגרש במתחם סומייל בצומת הרחובות אבן גבירול-ארלוזורוב. על הקרקע תקים קבוצת חג'ג' מגדל מגורים בן 50 קומות וכ-200 דירות בשטח של 30 אלף מ"ר, בנוסף לחזית מסחרית הפונה לאבן גבירול ו-6 קומות חניה תת קרקעית.

כזכור, ורדינון דיווחה לבורסה באוגוסט האחרון כי רכשה אופציה לרכישת המקרקעין ברחוב אבן גבירול פינת ארלוזורוב, משני בעלי הקרקע, קבוצת יורוקום נדל"ן וקבוצת שורקה-רבינוביץ. במסגרת העסקה הנוכחית סחרו ורדינון ושותפיה את האופציות לקבוצת חג'ג', תוך שורדינון ושותפיה יישארו שותפים ב-24% מהפרויקט.

ניהול ושיווק המתחם ייעשה על ידי קבוצת חג'ג', בתמורה לדמי ניהול שנקבעו בין הצדדים. האופציה שסוחרה מורכבת למעשה משתי אופציות שניתנו מבעלי הקרקע: האחת מקבוצת שורקה והשנייה מחברת יורוקום, במחיר מצטבר של למעלה מ-200 מיליון שקל.

על הקרקע תוכנית בנין עיר מאושרת, שהופקדה על ידי הוועדה המקומית, ונמצאת כרגע בהליך התנגדויות. המגדל, יחד עם שלושה מגדלים סמוכים שייבנו מאוחר יותר, עתידים להיות הגבוהים בתל אביב, ושוכנים כולם במתחם המצוי בין הרחובות אבן גבירול ממערב, ז'בוטיסקי מצפון, ארלוזרוב מדרום ובן סרוק ממזרח.

מימוש התוכניות במתחם מעוכב בין היתר בשל מחלוקת בין מחזיקים בקרקע לבית עיריית תל אביב, לגבי זכויותיהם במבנים הקיימים. במקביל לחתימה על הסכמי האופציה, נחתם הסכם המסדיר את פינוים של כל המחזיקים במגרש, שפינוים נדרש כתנאי להיתר הבנייה ושהכשיל עד היום את הקמת המתחם. עם הסדרת הפינויים, ומיד עם קבלת החלטה בעררים, ניתן יהיה להנפיק היתר בנייה להקמת הפרויקט.

את קבוצת חג'ג' ייצגו בעסקה עו"ד ארז תן-עמי ועו"ד גלית אזולאי ממשרד עוה"ד חג'ג-בוכניק-ויינשטיין.

  • עוד באותו נושא:
  • צחי חג'ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully