וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג' יפית ממשיכה להרוויח: "כשרע, טוב לנו יותר"

לי-אור אברבך

14.12.2012 / 18:24

מאז ראשית ימי ערוץ 2 יפית גרינברג, או כפי שאנו מכירים אותה ג' יפית, לא עוזבת את המסך שלנו. היא לא פוסלת את האפשרות שהמיתון פסח עליה ומבהירה: "אנחנו לא זולים יותר"

נדמה שהכל נאמר כבר על שוק הפרסום הישראלי מאז המחאה בקיץ 2011. על עצירת הקמפיינים, הבהלה של המפרסמים, הירידה בהכנסות בטלוויזיה. אבל יש פרסומאית אחת שנדמה שהכל עובר לידה. מאז ראשית ימי ערוץ 2 יפית גרינברג, או כפי שאנחנו מכירים אותה ג' יפית, לא עוזבת את מקבץ הפרסומות שלנו. גם חברות ענק בתחום התקשורת והביטוח שבעבר השקיעו סכומי עתק על קריאייטיב, פשוט הולכות היום על המילה של ג'.

זה נכון שהמיתון באמת פוסח על החברה שלך?

"כששואלים אותי וכבר עברנו כמה תקופות כאלה, כמה משברים כלכליים בעולם ובארץ, כשטוב ויש פרוספריטי טוב לכולם וטוב גם לנו, מטבע הדברים. כשרע, טוב יותר לנו, משום שיש משהו בפרסומות שלנו, גם אפקטיביות יותר, זאת אומרת ברמת הזכירה אתה צריך להשקיע פחות במדיה, זה לא שההפקה שלהם יותר זולה, כי היא לא, ההפקה שלנו ממש לא יותר זולה".

זאת אומרת זה לא יותר זול לפרסם אצלך?

"לא, לא, זה לא זול יותר, זה אפקטיבי יותר, זה גורם להנעה יותר מהירה, וברמת הזכירות זה זכיר יותר".

ועשית איזה שהן התאמות בתקופה הזאת בחברה שלך, בארגון שלך?

"קודם כל, כל הארגון שלנו, עבר, זה לא בתקופה הזאת, אנחנו כבר צפינו לאו דווקא את המחאה החברתית, אבל המשבר הכלכלי זה לא דבר שקרה אתמול, ומי שהיה באמת עם היד על הדופק הבין שהמשבר העולמי, או תחילת המשבר העולמי, או כל הבועות, סופן להתרסק, ולכן אנחנו הקמנו בתוך הארגון שלנו, גם קודם כל, ג' יפית כ-ג' יפית היא חברה רזה, היא לא חברה עתירת כח אדם או עתירת משאבים. אנחנו משקיעים בכ"א מקצועי, אנחנו משקיעים במחקרים, בכל מה שקשור למקצוענות בזה אנחנו משקיעים".

  • עוד באותו נושא:
  • ג.יפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully