וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

YouPhone מציעה חבילה ב-39 שקל לחודש

יוסגי ניסן

23.12.2012 / 10:35

חודש אחרי שהציגה חבילת סלולר ב-49 שקלים לחודש, מורידה YouPhone את המחיר פעם נוספת. "אנחנו מאפשרים לכלל הציבור ליהנות ממסלול ללא הגבלה הזול בישראל"

נמשכת מלחמת המחירים האגרסיבית בשוק הסלולר, כחודש בלבד לאחר שהציעה חבילת סלולר ב-49 שקל בחודש, חברת YouPhone חותכת אף יותר את המחירים ומשיקה הבוקר תוכנית זולה יותר - ב-39 שקל בחודש.

המבצע החדש של החברה שנמנית עם קבוצת אלון, מציע ללקוחות כל החברות שייתניידו אליה והן למצטרפים חדשים, מסלול ללא הגבלה, הכולל שיחות, הודעות SMS ו-1 ג'יגה גלישה סלולרית - ב-39 שקל ל-4 חודשים למצטרפים באתר, וחודשיים למצטרפים בחנויות המכירה ובמוקד הטלפוני. לאחר מכן יעמוד מחיר המסלול על 79 שקל - כפי שכבר הציעה בעבר.

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone, "החלטנו לצאת במחיר חסר תקדים שיעודד את הצרכנים למעבר מחברות הסלולר הוותיקות ל-YouPhone. במעבר פשוט, תוך מספר דקות, הלקוח יכול להצטרף ולשלם פחות".

לדבריו, "אנחנו מאפשרים לכלל הציבור ליהנות ממסלול ללא הגבלה הזול בישראל, באמצעות המודל הייחודי שלנו, לפיו ההוצאות השגרתיות: קניות, מזון ודלק מוזילות את חשבון הסלולר החודשי, עוד יותר, באופן אוטומטי, וזאת מבלי להתפשר על איכות השירות. הלקוחות שלנו כיום משלמים מחיר ממוצע של כ-40 שקל לחודש בזכות ההחזר הכספי שמתקבל מהקניות במגה ובדור אלון. המבצע זה מאפשר לכל עם ישראל להתנסות בחוויה של לשלם פחות אבל לקבל יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • YouPhone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully