וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב: "כחלון הביא לפיטורי מאות עובדים"

יוסי ניסן

23.12.2012 / 13:28

איש יחסי הציבור תוקף בחריפות את השר הפורש, משה כחלון. "בתור שר הרווחה, כחלון לא עשה כלום בנוגע לרווחה". בנוסף קרא רהב "להשלים עם זה שהון הולך עם שלטון"

איש יחסי הציבור רני רהב תוקף בחריפות את שר התקשורת והרווחה הפורש משה כחלון, וטוען כי הרפורמה המקיפה שביצע כחלון בשוק הסלולר הישראלי עשתה נזק למדינה. "שרק לא יהיו עוד כחלונים. השר הביא לפיטורי מאות עובדים, לקריסת חברות ועליית המע"מ ב-1%", אמר רהב בפני סטודנטים לתקשורת במרכז ללימודים אקדמיים.

רהב הוסיף לתקוף: "בתור שר הרווחה, כחלון לא עשה כלום בנוגע לרווחה - כ-80% מתקציב הרווחה במילא הולך רק לחרדים. בגלל פוליטיקאים כמוהו נסגרים מפעלים ועסקים בישראל, ומשקיעים זרים בורחים מהשקעה אצלנו. כחלון יודע לעשות רפורמות ולתקוף את החזקים, אבל בכל הקשור לרווחה אמיתית הוא לא עשה כלום".

לדברי רהב, הרפורמה של כחלון בשוק הסלולר, ובתוכה הכנסת שחקנים חדשים לשוק שחלקם נשענים על רשתות הסלולר הקיימות של החברות הוותיקות (רהב הוא איש יחסי הציבור של סלקום - י.נ), הייתה "חדה ופתאומית מדי, ולכן גרמה לפיטורי אלפי עובדים בסלולר, ובהמשך היא עלולה להביא לקריסת רשתות הסלולר, ולקרינה מסוכנת לאזרחי ישראל".

רהב, שבין לקוחותיו נמנים עשירי המשק, נגע גם בתחום יחסי הון-שלטון, ואמר כי "בכל העולם הון הולך עם שלטון ושלטון הולך עם הון - אין אחד בלי השני, וחייבים לעודד את זה. אם מישהו עובר על החוק - שיילך לבית סוהר, אבל ההון-שלטון היא עובדה מוגמרת וצריך להשלים עם זה".

רהב אמר לבסוף כי אין לו בעיה עם רפורמות, אבל שיהיו מדורגות. "אני מכבד את משה כחלון בתור אדם, אבל אם אתה עושה משהו - תעשה זאת בתחום הרווחה גם".

נציין, כי אין זו הפעם הראשונה שרהב תוקף את כחלון בגין הרפורמות בשוק הסלולר. בספטמבר האחרון הוא אמר כי "בגלל ששר בממשלה רצה להיות במעמד 'אמא תרזה', כל עם ישראל נקראו לשלם את ה-800 מיליון שקל החסרים". למעשה, הוא טען כי העלאת המסים בקיץ היא תוצר של הורדת מחירי הסלולר, שגרמה כביכול לירידה בגביית המסים.

"עשו אותנו מאושרים כאשר הורידו את מחירי הסלולר, אך מיד לאחר מכן שילמנו את ה-800 מיליון שקל האלה באמצעות מסים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully