וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווילה של ערן מזרחי נמכרה ב-10.4 מיליון שקל

שלומית צור

30.12.2012 / 8:29

מכירת הווילה על ידי כונסי הנכסים באה להבטיח השבת חוב של 4 מיליון שקל לטובת בנק לאומי למשכנתאות. השמאי יריב קינן העריך את שווי השוק של הוילה בסכום של 9.5 מיליון שקל

הווילה של "המיידוף הישראלי" ערן מזרחי המואשם בהונאת משקיעים בעשרות מליוני שקלים, בישוב סביון, צפויה להימכר בימים הקרובים לאשת עסקים ובת למשפחה מוכרת, שהציעה בעבורה 10.4 מיליון שקל.

ביתו של ערן מזרחי בסביון. שלומי גבאי
גם הריהוט יימכר בימים הקרובים/שלומי גבאי

זאת לאחר שכונסי הנכסים עו"ד יורם חכם ועו"ד איתן ארז הגישו אמש בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, לאשר ההצעה, שהתקבלה לרכישת הוילה ברחוב האתרוג 11 בסביון.

מכירת הווילה על ידי כונסי הנכסים באה להבטיח השבת חוב בסך 4 מיליון שקל לטובת בנק לאומי למשכנתאות. שמאי המקרקעין יריב קינן העריך את שווי השוק של הוילה בסכום של 9.5 מיליון שקל, ולצורך מימוש מהיר ב-7.6 מיליון שקל.

עבור הווילה הוצעו ארבע הצעות, כאשר שלוש מהן עמדו על סך של 5 מיליון שקל, והרביעית על סך של 9.18 מיליון שקל. בתום הליך התמחרות שקיימו לאחרונה כונסי הנכסים, ההצעה הגבוהה ביותר שנרשמה לרכישת הווילה עמדה על 10.4 מיליון שקל ועל כן הוגשה לאישור בית המשפט.

בבקשה, מנמקים כונסי הנכסים כי מאחר ומדובר בהצעה הגבוהה בבמחיר השוק של הנכס ב-900 אלף שקל ומשווי הנכס למימוש מהיר ב-2.8 מיליון שקל, הם רואים בה הצעה ראויה. הריהוט בתוך הוילה אגב, יוצע גם הוא למכירה בהליך נפרד בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully