וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים מקומות טובים בטיסה? שלמו עוד 100 דולר

30.12.2012 / 12:30

אל על מאפשרת רכישה של מושבים מועדפים בטיסותיה. מושב מועדף במחלקת תיירים הינו מושב בעל מרווח רגליים משופר בזכות היותו צמוד לפתחי היציאה או למחיצה

חברת אל-על מאפשרת החל מהיום (א') רכישה מראש של מושבים מועדפים החל ממועד ביצוע ההזמנה, בדומה למכירת מושבים במחלקת תיירים פלוס. מושב מועדף במחלקת תיירים הינו מושב בעל מרווח רגליים משופר בזכות היותו צמוד לפתחי היציאה או למחיצה.

כיום מתאפשרת מכירת המושבים המועדפים לנוסעים שאינם חברי מועדון במעמד טופ פלטינה, פלטינה או זהב, במעמד הצ'ק אין בשדה התעופה וההושבה הנה על פי רשימת המתנה, אליה נרשמים מראש באמצעות אתר אל על.

החל מהיום, כאמור, תתאפשר הזמנת מושבים אלו בעת רכישת הכרטיס ו- 24 שעות מרגע ההרשמה למחלקה, נציג אל על יצור קשר עם הנוסע על מנת לאשר את המושב המועדף במידה ויש מושבים פנויים. מושב מועדף במחלקת תיירים הינו מושב בעל מרווח רגליים משופר בזכות היותו צמוד לפתחי היציאה או למחיצה.

מחיר מושב מועדף עומד על 49 דולר עבור כיוון אחד ביעדים קצרי טווח וביעדים לטווח בינוני, ו-99 דולר כיוון אחד ביעדים ארוכי טווח. ניתן גם להזמין מקומות עבור 105 נקודות לכיוון אחד ביעדים לטווח קצר ובינוני ו-199 נקודות עבור כיוון אחד ביעדים ארוכי טווח.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully