וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המניות הישראליות החמות לשנת 2013

31.12.2012 / 16:16

רוצים לדעת איפה לשים את הכסף בשנת 2013? צפו בתוכנית המלצות השקעה מיוחדת ב"שיחת השוק" - החל מסקטורים מועדפים דרך המניות המומלצות ביותר ועד תיקי ההשקעות האופטימליים

גלובס

גלובס TV מסכם שנה במסגרת "שיחת השוק" עם תשואות דו-ספרתיות במדדים המובילים בבורסה בתל אביב ובעולם, בדגש על בורסות וול סטריט, פרנקפורט וטוקיו. 2013 עומדת להיפתח בפסימיות זהירה, עם ניסיון לסמן כמה הזדמנויות השקעה לשנה הנכנסת באמצעות שי זמיר מאקסלנס קרנות נאמנות, לילך שפיר-פרידלנד מהדס ארזים ודרור גילאון ממנורה מבטחים קרנות נאמנות.

- הוספת שעת מסחר תעזור למחזורי המסחר הנמוכים בבורסה?

שפיר פרידלנד: "בעיני לא. להזכיר שכבר היינו שם בעבר ואחרי שבחנו מכל הכיוונים הגיעו למסקנה שקיצור שעת המסחר בשעה לא תביא לירידה במחזורים ואני באמת לא חושבת שזו הסיבה. כל עוד הייתה פה יציאה מאוד מסיבית של כספים החוצה זה השפיע על המגמה בשוק וראו את זה שהיו פה כמה חודשים חלשים מאוד".

זמיר: "מה שכן חשוב זה החפיפה של שעות המסחר של ישראל עם חו"ל. אני כל הזמן חושב שיש משמעות אפילו לדחות את שעות המסחר ולא להתחיל אותם ב-9:30 אלא בשעות יותר מאוחרות כדי שתהיה לפחות שעה או שעתיים אפילו שלוש שעות חפיפה וגם חברות דואליות וככה אני חושב מחזורי המסחר יוכלו לעלות וזה יכול להביא יותר עניין לשוק פה".

- אלו סקטורים לדעתכם מעניינים יותר בבורסה באחד העם?

זמיר: "הסקטורים המעניינים ל-2013 הם בראש ובראשונה סקטור הגז והנפט. מעבר לזה אני חושב שסקטור הביטוח ושוק המזון מעניינים".

שפיר-פרידלנד: "סקטור נוסף שהוא בעינינו מעניין זה סקטור הבנקים. הבנקים מגלים גמישות הם מתייעלים בצורה די מהירה גם מבחינת כוח אדם וגם הוצאות תפעוליות".

גילאון: "אני חושב ששנת 2013 הולכת להיות שנה שצריך להסתכל קצת מחוץ לרדאר. מניה ראשונה דורי בנייה ויש גם את אוצר ההתיישבות".

  • עוד באותו נושא:
  • אחד העם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully