וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה תמונה ארוטית לבוס - וגרמה לגירושיו

1.1.2013 / 12:44

עובדת שלחה הודעות SMS ומיילים חריגים לבוס שלה; כשאשתו גילתה זאת היא זעמה ותבעה ממנו גט ואת 500 אלף השקלים שהובטחו בכתובה

עובדת באחד מהתאגידים הגדולים המשק שלחה תמונה אירוטית למעסיק שלה - והביאה לגירושיו ולתביעה של 500 אלף שקל מצד אישתו. כך מסתבר מפרשיה מפולפלת שנדונה לאחרונה בבית הדין הרבני בתל אביב.

עו"ד עינבר לב, המייצגת את הגבר במשפט הגירושין מול אשתו, טוענת שהעובדת נהגה להתבדח ולהחליף עקיצות עם מעסיקה, באופן יומיומי, מעשים שכללו לא פעם החלפת מיילים בעלי תוכן "עסיסי".

לב טוענת שהמעסיק התייחס אל התנהגותה של העובדת ב"פרצי צחוק ואהדה" וראה בכך "ביטוי של ידידות והומור בריא". אך שליחת הודעות SMS מצד העובדת אחרי שעות העבודה הרתיחו את אשתו. המעסיק ביקש מהעובדת להפסיק את הודעות ה-SMS והמיילים, מה שהכעיס כנראה את העובדה וגרם לה לשלוח לו תמונה ארוטית שלה.

"העובדת צילמה עצמה בעירום חלקי, כשהיא אוחזת בתמונתו של מעסיקה בידה – ואת התמונות שיגרה אל הטלפון הסלולרי שלו, בעוד הוא נח בביתו בחיק משפחתו", מסרה לב. "אשתו, שמאז שחשדותיה התעוררו עמדה על רצונה לראות כל מסרון אותו יקבל הבעל, הצליחה לשכנעו - בצעקות - להראות לה את המסרון הארוטי. משראתה את התמונה חשכו עיניה והיא השתכנעה לחלוטין כי רומן סוער אכן מתנהל בין בעלה לבין העובדת".

האישה הזועמת דרשה גט וביקשה לקבל את מלוא כתובתה בסך 500 אלף שקל. הבעל, ששכר את שירותיה של עו"ד לב, התנגד לתשלום. לב הצליחה לשכנע את הדיינים שלא היה רומן בין הבעל לעובדת; ההליכים בין הצדדים בנוגע לרכוש, משמורת, ודמי המזונות עדיין מתנהלים.

  • עוד באותו נושא:
  • גירושין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully