וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל וולדמן: "אני לא רואה את זה כאסון"

שמוליק שלח

3.1.2013 / 15:22

מנכ"ל מלאנוקס אחרי נפילת המניה: "אני לא מרגיש טוב עם זה שלא עמדנו בתחזיות שלנו, אבל מבין שזה חלק מהמשחק. זה קורה לטובות ביותר ומקווים שלא יקרה לנו יותר"

"ישנתי טוב בלילה", אומר היום (ה') מנכ"ל מלאנוקס איל וולדמן בשיחה עם "גלובס" לאחר אזהרת ההכנסות הלילה. לדבריו: "אני לא מרגיש טוב עם זה שלא עמדנו בתחזיות שלנו, אבל אני מבין שזה חלק מהמשחק וזה כולל גם הרגשה לא הכי נעימה. עם זאת, ברגע שאנחנו עושים את המיטב שאפשר אני מרגיש בסדר. זה קורה גם לטובות ביותר ומקווים שלא יקרה לנו יותר. אני לא רואה את זה כאסון".

כזכור, הלילה מלאנוקס אישרה חשיפת "גלובס" מלפני מספר שבועות, ופירסמה אזהרת הכנסות, לפיה מכירותיה ברבעון זה אמורות להסתכם בהיקף שבין 119-121 מיליון דולר לעומת צפי קודם שסיפקה החברה למכירות של 145-150 מיליון דולר. במלאנוקס חזרו על תחזית הרווחיות הגולמית של 69% מהמכירות.

בשיחה עם "גלובס" היום, וולדמן דוחה את הביקורת על הבעיה בשקיפות של החברה כלפי המשקיעים, ואומר כי "מלאנוקס היא חברה מאוד שקופה. כאשר אנחנו יודעים דברים לאשורם אנחנו משתפים את הציבור - במסגרת צורות התקשורת שלנו. כאשר ראינו בשנה שעברה שההכנסות עלו יותר ממה שציפינו לא יצאנו ודיברנו, וגם כאשר ראינו שהמכירות אינן כמו שציפינו, התנהגנו בהתאם. אנחנו חברה אחראית".

ולדמן מציין כי החברה תתייחס לרבעון הבא, הראשון של 2013, בשיחת הוועידה שתקיים עם קבלת הדיווח על תוצאות הרבעון הרביעי של 2012 ב-23 בינואר. בכל מקרה, לדבריו, אנחנו "מרגישים שנמשיך לצמוח לעומת 2012. מנועי הצמיחה שלנו לא השתנו ואנחנו מאמינים שנגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully