וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הדוחות בפתח: המניות שעשויות להפתיע

קובי ישעיהו

4.1.2013 / 18:02

בימים הקרובים יעבור הפוקוס בוול סטריט מסוגיית "המצוק הפיסקלי" לחברות עצמן, עם תחילתה של עונת הדוחות לרבעון הרביעי של 2012 ולשנת 2012 כולה. והרי התחזית

המשקיעים בוול סטריט היו מרוכזים בשבועות האחרונים בדיווחי המאקרו ובדאגות סביב סוגיית "המצוק הפיסקלי" בארה"ב (שנפתרה חלקית ממש ברגע האחרון לפני מספר ימים). ואולם, בימים הקרובים הפוקוס יעבור לחברות עצמן, עם תחילתה של עונת הדוחות לרבעון הרביעי של 2012 ולשנת 2012 כולה בוול סטריט.

בחברת המחקר Kapitall סרקו את הדיווחים בארבע הרבעונים האחרונים של החברות שצפויות לפרסם תוצאות בשבוע הבא ו"עלו" על שלוש חברות עם היסטוריה של הפתעות לטובה, כלומר כאלה שהיכו את תחזיות האנליסטים.

1. אפולו גרופ . לאחר ירידה של כ-60% בשנה האחרונה נסחרת החברה בשווי שוק של כ-2.5 מיליארד דולר ובמכפיל של 7.2. בארבעת הרבעונים האחרונים היכתה את התחזיות בשיעור ממוצע של 23.7%. מדווחת ב-8 בינואר לאחר סיום המסחר.

2. Schnitzer Steel Industries (סימול: SCHN). לאחר ירידה של כ-30% בשנה האחרונה נסחרת החברה בשווי שוק של כ-829 מיליון דולר ובמכפיל של 32. בארבעת הרבעונים האחרונים היכתה את התחזיות בשיעור ממוצע של 293%. מדווחת ב-8 בינואר לפני פתיחת המסחר.

3. וולס פארגו. אחד הבנקים הגדולים בארה"ב (ואחת ההחזקות המרכזיות של וורן באפט). לאחר עלייה של כ-21% בשנה האחרונה נסחרת החברה בשווי שוק של כ-182 מיליארד דולר ובמכפיל של 10.8. בארבעת הרבעונים האחרונים היכתה את התחזיות בשיעור ממוצע של כ-1.6%. מדווחת ב-11 בינואר לפני פתיחת המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully