וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל בדרך לרה-ארגון הנדל"ן של הרשת

6.1.2013 / 10:22

במסגרת המהלך שאושר על ידי דירקטוריון החברה ירוכזו מרבית הסניפים והנדל"ן להשקעה שבבעלות שופרסל בחברה בת פרטית בבעלות מלאה. המהלך יבוצע ברבעון הראשון של 2013

דירקטוריון שופרסל (1137 +3.36%) אישר להנהלת החברה לבצע במהלך הרבעון הראשון של 2013 רה-ארגון הנדל"ן של שופרסל. כך הודיעה החברה היום (א'). כפי שנחשף ב"גלובס", מדובר במהלך שבו ירוכזו מרבית הסניפים והנדל"ן להשקעה שבבעלות שופרסל בחברה בת פרטית בבעלות מלאה.

על פי הודעת החברה, נכסי הנדל"ן הנבחנים להעברה לחברה הבת הינם בהיקף של כ-180 אלף מ"ר שהשווי ההוגן שלהם כ-2 מיליארד שקל. נכסי הנדל"ן כוללים עד כ-68 סניפים בבעלות החברה והחברות הבנות שלה, בשווי הוגן של כ-1.6 מיליארד שקל, הרשומים בספרים בעלות מופחתת של כ-1.1 מיליארד שקל, וכן נכסי נדל"ן להשקעה בשווי הוגן של כ-400 מיליון שקל.

יו"ר הדירקטוריון רפי ביסקר אמר כי "שופרסל הינה הבעלים של נדל"ן מניב בהיקף משמעותי של כ-180 אלף מ"ר בשווי הוגן של כ-2 מיליארד שקל, אשר ממוקם באזורי ביקוש מרכזיים בכל רחבי הארץ. עובדה זו מציבה את שופרסל כבר היום, לצד היותה חברת קמעונאות המזון המובילה בישראל, כחברה בעלת נכסי נדל"ן מניב מהגדולות במשק. מרבית הנכסים נמצאים בשימוש עצמי של שופרסל לטווח ארוך, דבר המחזק עוד יותר את איכותו של תיק הנדל"ן של החברה. החלטת הדירקטוריון היום לפעול לריכוז פעילות הנדל"ן של שופרסל בחברה בת נפרדת יוצרת מיקוד עסקי ותאפשר לחברה להרחיב ולהשביח את פעילות הנדל"ן תוך הצפת הערך".

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן ציין כי "ריכוז הנדל"ן בחברת בת נפרדת יוצר פוטנציאל להרחבת תחום הנדל"ן של שופרסל וליצירת ערך לבעלי מניותיה".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully