וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה: 3 מניות קטנות ומסוכנות שמזנקות בחדות

6.1.2013 / 11:42

מחפשים השקעה קצרת טווח? באתר StockPicker מסמנים 3 מניות שקופצות בימים האחרונים ומרכזות מחזורי מסחר גבוהים זאת למרות גודלן הקטן

סוחרים לטווח קצר מחפשים בד"כ מניות שנמצאות בשיאו של מהלך עליות (או ירידות) חד ומרכזות עניין רב בשל מחזורי המסחר הגדולים יחסית. באתר StockPicker ריכזו רשימה של 3 מניות כאלו, קטנות ומסוכנות הנסחרות מתחת למחיר של 2 דולרים, אך מזנקות בחדות בימים האחרונים ומחזורי המסחר בהן חריגים.

1. Corcept Therapeutics (סימול: CORT): מדובר בחברת פיתוח תרופות לטיפול במחלות נפש ובבעיות חמורות במערכת העיכול. המניה זינקה ביותר מ-30% ב-4 ימי המסחר האחרונים. ב-StockPicker מציינים כי ישנה רמת התנגדות טכנית באזור בו המניה נמצאת כעת (סביב 1.85 דולרים) ומציינים כי אם היא תפרוץ את הרמה הזו היא עשויה לזנק לרמות של 2 ד' ואף 2.5 ד'.

"אם המניה תפרוץ את ההתנגדות ב-2.5-2.75 ד', ייתכן ניסיון לבדוק את הממוצע נע 200 ב-3.11 דולרים", מציינים ב-StockPicker.

2. Gastar Exploration (סימול: GST): מדובר בחברת אנרגיה העוסקת בחיפושי נפט וגז. המניה זינקה ב-61% ב-3 השבועות האחרונים. ב-StockPicker מסמנים רמת התנגדות ב-1.39 דולרים ומציינים כי כל עוד המניה מחזיקה את רמת התמיכה ב-1.15 ד', גובר הסיכוי לפריצה מעלה. היעדים למניה: 1.77-1.96 דולרים.

3. Fuelcell Energy (סימול: FCEL): עוד חברת אנרגיה, אך זו מתמקדת בייצור ושיווק מתקני תאי דלק. המניה זינקה ב-13% ב-3 ימי המסחר האחרונים ונתקלת כעת בהתנגדות ב-1.05 דולרים. ב-StockPicker מאמינים כי אם המניה תפרוץ את רמת ההתנגדות, היא תמשיך מעלה לעבר ה-1.18 ד' ואם גם רמה זו תיפרץ היעד הוא 1.39 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully