וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנו במצב חירום, העובדים מסכנים את חייהם"

9.1.2013 / 9:20

מנכ"ל חברת החשמל אלי גליקמן אמר בריאיון לגל"צ כי "החזרו את החשמל ל-90% מהתושבים בחדרה, זו תופעה חד-פעמית". לדבריו, "אין תקלות משמעותיות באזורים אחרים"

"אני רוצה להדגיש שכתוצאה מהפסקה של 3 שנאים של 45 מגה-וואט, הפסקנו את החשמל בחדרה לכ-20 אלף לקוחות, ובמשך הלילה החזרנו אותו לכ-90% מהם. כלומר, רק 2,000 לקוחות נמצאים ללא חשמל - בעיקר בתי עסק ותעשייה", כך התייחס הבוקר (ד') מנכ"ל חברת החשמל אלי גליקמן, בריאיון לגל"צ, להפסקות החשמל שחלו בעיר חדרה והסביבה, הלילה.

"מפלס המים באזור תחנת המשנה בחדרה ירד בצורה משמעותית. אנשים נמצאים בשטח, ואנו מקווים שבתוך כשעתיים ישוב החשמל בחדרה", המשיך. "מ-400 שנאים שלא עבדו, ירדו בכמות בצורה משמעותית. יחד עם זאת, אני רוצה להדגיש לתושבים שבאזור חדרה בלבד שיש לנהוג בצורה מושכלת, כדי לא לגרום להפסקות חשמל נוספות".

גליקמן הסביר כי "בכל אזור יש תחנות משנה שמספקות את החשמל לתושבים. אם יש תקלה מקומית באזור נחל חדרה או בכל מקום אחר, לא תמיד אפשר לצפות אותה מראש. היום הגיעו לגובה של מטר וחצי - ולכן למרות שהתחנה נמצאת מספר מטרים מעל פני השטח, היינו בבעיה. זו תופעה חד פעמית".

"נכון להלילה, עובדי חברת החשמל טיפלו בבעיות באזורים אחרים. אנו פועלים במצב חירום כבר כמה ימים, עובדים שעות ארוכות ללא הפסקה בגשם שוטף, עובדי החברה מסכנים את חייהם. אנו לא מכירים תקלות משמעותיות באזורים נוספים, המצב בשליטה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully