וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: לבנת פורן גבתה 80 אלף על החזר של 64 אלף

חן מענית

9.1.2013 / 14:05

התובע שביטוח לאומי קבע לו אחוזי נכות של 93% טוען כי המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן החתים אותו על חוזה בלתי חוקי ומקפח

תושב קרית אונו בן 66 תובע את המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן לאחר שנדרש לשלם שכר טרחה של 80 אלף שקל בגין החזר מס שקיבל בסך 64 אלף שקל.

התובע טוען כי המרכז החתים אותו על חוזה בלתי חוקי, מקפח, נוגד את תקנת הציבור ובניגוד לפסיקות מפורשות של בית המשפט, לפיהן אסור למרכז לייצג לקוחות מול מס הכנסה. התביעה הוגשה לביהמ"ש השלום בת"א באמצעות עו"ד רם גורודיסקי.

התובע מבקש לבטל את החוזה עליו חתם עם המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן. לטענתו, הוא הגיע ביוני 2011 למשרדי המרכז לצורך טיפול בקבלת פטור והחזרי מס. במהלך הפגישה, שאל התובע מהם תנאי ההתקשרות והפקידה שטיפלה בו השיבה כי עליו לשלם של 2,500 שקל "דמי פתיחת תיק" ובנוסף שיעור של 18% מכל סכום שיקבל. התובע הוחתם על מספר טפסים סטנדרטיים, לרבות מסמך בנוסח קבוע מראש שכותרתו "הסכם שירות מס' 13452".

באפריל 2012 קבעה ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי נכות צמיתה למבקש, בשיעור של 93% החל מיוני 2011. התובע הודיע על כך לנציגת המרכז והוא נקרא למשרדיה לצורך הסבר לקראת גמר חשבון שהסתכם בסך של כ-77 אלף שקל, בעוד היקף החזר המס מסתכם בכ-64 אלף שקל.

לטענת התובע, הופעלו עליו לחצים לשלם את שכר הטרחה, כולל "הטרדות טלפוניות" וכן העלאת הסכום לכ-80 אלף שקל ב-11 בדצמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • לבנת פורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully