וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחירי בתי-המלון בארץ - מהיקרים בעולם"

ספיר פרץ

13.1.2013 / 13:36

קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות יוצא נגד מחירי המלונות הגבוהים בארץ. "בתי-המלון בישראל דורגו במקום השלישי ביוקר המחירים בעולם המערבי"

"מחירי בתי-המלון בישראל הם מהיקרים בעולם. עם מחירים כאלה אי-אפשר להביא יותר תיירים לישראל" - כך הלין הבוקר (א') קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, בכנס השנתי של ההתאחדות שהתקיים בכפר המכביה.

לדבריו, בשנת 2011 מחירי בתי-המלון בישראל דורגו במקום השלישי ביוקר המחירים בעולם המערבי, וב-2012 הם דורגו במקום השמיני. "אמנם חל שיפור, אך המחירים הגבוהים הם עדיין נושא כאוב", סיכם קרני.

קרני תקף את התאחדות המלונות גם בנושא הסכם השמיים הפתוחים עם האיחוד האירופי. "יותר מכל מרגיז אותי מסע יחסי הציבור של התאחדות המלונות, כאילו בלי ההסכם לא יגיעו לארץ תיירים", אמר.

קרני, המתנגד להסכם, טוען כי הבעיה היא לא בפתיחת השמיים, אלא בבניית חדרי בתי-מלון חדשים. לדבריו, ההתאחדות מתנגדת להסכם מכיוון שמדובר בהסכם המפקיר את חברות התעופה הישראליות ואת כספי הצרכנים במקרים של קריסת חברות תעופה.

"איך עם כל מה שקורה, אף אחד לא חושב שצריך לשמור על כספי הציבור?", אמר קרני (בשבוע שעבר הייתה זו אירוסוויט האוקראינית שקרסה והותירה ישראלים בלי כרטיסי טיסה - ס.פ). "כל השוק ידע שאירוסוויט עומדת ליפול, אבל לא היה מה לעשות. סוכנים המשיכו למכור כרטיסים".

עוד אמר: "השמיים לישראל כבר פתוחים. הבעיה נמצאת היום במחסור בחדרים בבתי-מלון. בשנה האחרונה נבנו רק 400 חדרים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully