וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא גליל תשווק את גרבי קולומביה

על פי ההסכם תהייה דלתא גליל הזכיינית הגלובלית הבלעדית לגרבי Columbia Sportswear. "אנחנו נרגשים לחבור לחברה שמחויבת כמונו לאיכות, ביצועים וערך"

דלתא גליל תעשיות בע"מ, יצרנית ומשווקת בינלאומית של גרביים והלבשה תחתונה, הודיעה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם במסגרתו תהפוך לזכיינית הגלובלית הבלעדית לגרבי גברים ונשים של Columbia Sportswear, מותג הדגל של תאגיד ההלבשה Columbia. Columbia ספורט היא מובילה עולמית בתחום ההלבשה לפעילות חוץ (ביגוד, הנעלה, אביזרים וציוד).

על פי ההסכם דלתא גליל תפתח, תייצר ותשווק את הקולקציות העונתיות של גרבי Columbia שיכללו גרבי טיולים, גרבי ריצה, גרבי ציד, גרבי סקי, סנובורד ועוד. קולקציית גרבי Columbia שתושק לראשונה על-ידי דלתא גליל כבר בסתיו 2013, תשווק בחנויות רשת Columbia, קמעונאי "big box sporting goods" וכן בחנויות נבחרות ברחבי העולם. הקולקציה תוצג בדוכן של חברת Columbia בשוק החורף של המשווקים שייערך בין התאריכים 23-26 בינואר 2013 בסולט לייק סיטי, יוטה, ארה"ב. דלתא גליל היא כיום זכיינית הגרביים של המותגים WILSON, CONVERSE, KENNETH COLE ומספר מותגי ספורט מובילים נוספים.

"Columbia היא ממותגי הספורט והפעילות המוערכים ביותר בתעשייה ותוספת מצוינת לרשימת הזיכיונות שלנו", אמר אייזק דבח, מנכ"ל דלתא גליל. "אנחנו נרגשים לחבור לחברה שמחויבת כמונו לאיכות, ביצועים וערך. אנו מצפים להמשך הדרך ומאמינים שבעזרת בעזרת כוחנו בעיצוב ובחדשנות ובזכות הפריסה בינלאומית נחזק את המותג Columbia ואת עסקינו שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • דלתא גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully