וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בטר פלייס אוון תורנלי התפטר

דובי בן גדליהו

16.1.2013 / 9:05

המנכ"ל הטרי, שמונה לתפקיד רק באוקטובר האחרון, צפוי לסיים את תפקידו עוד החודש. ככל הנראה הסיבה לעזיבתו היא חילוקי דעות עם עידן עופר

בטר פלייס עדיין לא מצליחה להתייצב. ל"גלובס" נודע כי אוון תורנלי, המנכ"ל הטרי של "בטר פלייס", צפוי לסיים החודש את תפיקדו בחברה בעקבות מה שמקורות בחברה מכנים "חילוקי דעות עם עידן עופר".

תורנלי מונה לתפקיד רק בתחילת אוקטובר לאחר תקופה בה ניהל את פעילות בטר פלייס באוסטרליה. בעת מינויו אמר כי "לפני ארבע שנים שי אגסי הציע לי להצטרף אל בטר פלייס ולהביא את חזון החברה גם אל אוסטרליה. לכבוד הוא לי להיכנס לתפקיד המנכ"ל הגלובלי של החברה ולהנהיג את הקבוצה המצוינת הזאת ברחבי העולם".

תפקידו הראשון של תורנלי בחברה היה להציג תוכנית הבראה דחופה לפעילות בטר פלייס בישראל ולהביא להתייצבותה, כתנאי להמשך מימון החברה, וזו הוצגה בדצמבר בפני דירקטוריון החברה לישראל, בעלת המניות והמממנת העיקרית שלה. התוכנית כללה קיצוץ משמעותי בהוצאות התפעוליות של החברה, בין השאר באמצעות פיטורים נרחבים, הרחבת הפעילות בחו"ל, הצעת שירותי טעינה לחברות אחרות שמייצרות רכב חשמלי והצעת תוכניות חדשות ומוזלות לחברות הליסינג.

הפסקת עבודתו של תורנלי מעידה, ככל הנראה, שהתוכנית לא הייתה מספקת מנקודת מבטם של המשקיעים.

מבטר פלייס עדיין לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully