וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג גרוש זכה במיליון בלוטו: "חתונת חלומות לבת"

17.1.2013 / 12:32

בני הזוג הגרושים מזה 11 שנה: "הכל כ"כ יקר ועד אתמול לא ידענו איך נצליח לעזור לבת שלנו עם החתונה - והנה קיבלנו הזדמנות. כל דבר מעבר לזה, זו בריאות"

זוג גרוש זכה במיליון שקל בלוטו, הפרס השני בהגרלה שנערכה אתמול. בני הזוג התגרשו לפני כ-11 שנים ומאז נהגו למלא לוטו בתקווה שיזכו ויוכלו לסייע לבנותיהן המשותפות - כעת הם יוכלו לעשות כן.

הבוקר (ה') הגיעו בני הזוג לבית מפעל הפיס לקבל את הפרס וציינו כי "אנחנו אומנם גרושים אך היחסים בינינו יוצאי דופן. אני גרה באזור המרכז והגרוש שלי בצפון ובכל שבוע אחד מאיתנו ממלא טופס בנפרד בידיעה שבמידה ונזכה יום אחד נתחלק בפרס.

"כשהגרוש שלי התקשר אלי אתמול ב-2:00 בלילה והעיר אותי מהשינה, מיד הבנתי שזכינו בלוטו והשאלה הראשונה ששאלתי אותו לאחר שסיפר לי את דבר הזכייה הייתה - האם נוכל למממן לביתנו שרק עכשיו קיבלה הצעת נישואין את חתונת החלומות שלה. הכל כ"כ יקר ועד אתמול לא ידענו איך נצליח לעזור לה עם החתונה והנה קיבלנו הזדמנות להעניק לה חתונה מהחלומות. כל דבר מעבר לזה, זו בריאות".

הבוקר הגיע למפעל הפיס גם הזוכה ב-3.5 מיליון שקל בהגרלה שנערכה ב-8 בינואר. הזוכה בפרס השני, הוא תושב השרון בשנות ה-30 לחייו, לא ידע שזכה, אלא כשהגיע למלא טופס חדש: "רק אתמול אמרו לי שכתוב שזכיתי בסכום גדול ושאני צריך לגשת לבית מפעל הפיס לקבל את הפרס. הגעתי הביתה ומיד נכנסתי לאינטרנט על מנת לראות בכמה כסף זכיתי. את רוב הכסף אשקיע ברכישת דירה ואולי סוף סוף אגשים את חלומי להפוך משכיר לעצמאי".

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully