וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמנית: דן כהן ימונה למנכ"ל בטר פלייס העולמית

גיא קצוביץ'

22.1.2013 / 8:05

כהן, ששימש עד לפני כשנה כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה, ימונה למנכ"ל זמני בבטר פלייס העולמית ובישראל - במקומו של אוון תורנלי שהודיע על התפטרותו

לאחר הודעתו של אוון תורנלי, מנכ"ל הפעילות הגלובלית של בטר פלייס, על התפטרותו בשבוע שעבר, הודיעה אתמול (ב') מועצת המנהלים של החברה על מינויו של מועמד זמני לתפקיד. דן כהן, ששימש עד לפני כשנה כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה, ימונה למנכ"ל זמני בבטר פלייס העולמית ובישראל.

כהן כיהן כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברת בטר פלייס במשך 4 שנים ובעברו מילא תפקיד בכיר בחברת פרייווט אקוויטי שהתמקדה בהשקעות במזרח הרחוק.

תורנלי, נזכיר, הודיע ברביעי שעבר על התפטרותו פחות משלושה חודשים מאז מונה להחליף את שי אגסי, שהודח. מקורות בחברה אמרו ל"גלובס", כי ההתפטרות באה על רקע על חילוקי דעות עם החברה לישראל בראשות עידן עופר, על דרכה העתידית של בטר פלייס ובעיקר על רקע כוונתה לצמצם את פעילותה בשווקים הגלובליים ולהתמקד בשוקי הליבה של ישראל ודנמרק.

עוד בשורת המינויים, ימונה אלן גלמן, כמשנה למנכ"ל העולמי, כיו"ר דירקטוריון בטר פלייס דנמרק, וכדירקטור בחברה הישראלית. בנוסף לתפקידים אלה, ימשיך גלמן לכהן כמנהל הכספים הראשי של החברה הגלובלית.

יו?ר בטר פלייס, עידן עופר, אמר בהמשך למינוי כי "דן כהן ואלן גלמן מביאים איתם יכולות וניסיון מהמעלה הראשונה והוכיחו זאת לאורך הדרך גם בבטר פלייס וגם בתחנות אחרות בחייהם המקצועיים. אני סמוך ובטוח שהשילוב של שניהם בהובלת בטר פלייס הוא השילוב המנצח בהצעדת החברה להגשמת יעדיה".

דן כהן, הגיב למינוי ואמר: "השלמת פריסת התשתית בישראל ובדנמרק מאפשרת לנו לקחת את החברה לשלב הבא ולהתאים את התוכניות שלנו בשווקים אלו, בחבילות תמחור תחרותיות. לקוחות החברה מדווחים לנו על חוויית הנהיגה היחודית ברכב החשמלי ומבטאים שביעות רצון גדולה".

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully