וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשימים את הש"ג? מס' 2 באגף התקציבים מודח מתפקידו

אדריאן פילוט

28.1.2013 / 13:33

אייל אפשטיין נחשב למנוסה והחזק ביותר באגף. באוצר האשימו אותו בבניית תחזיות מנופחות לשנת 2012 - למרות שבפועל הוא התריע בפני הממונה עליו מהתחזיות

אייל אפשטיין, מספר 2 באגף התקציבים ומי שנחשב כמנוסה והחזק ביותר באגף - הודח מתפקידו. מאיר בינג, סגן מנהל תחום ביטחון באגף התקציבים, יחליפו בתפקיד. את הודעת ההדחה קיבל אפשטיין במייל.

אתמול דווח ע"י קרן מרציאנו בערוץ 2 כי יש כוונה באוצר להדיח את אפשטיין, שהואשם בבניית תחזיות שגויות לתקציב המדינה לשנת 2012, תחזיות שנבנו במחצית 2010 בגלל מתכונת התקציב הדו-שנתי.

יצוין כי לאפשטיין אין קשר לבניית התחזיות הללו, אלא להיפך - הוא התריע בפני אודי ניסן, הממונה על אגף התקציבים הקודם שאחראי לתחזיות הקודמות.

בשנתיים האחרונות ניסה אפשטיין לתקן ולהתאים את המדיניות לתחזיות הנכונות, דבר שהצליח רק בינואר 2012 רק לגבי התחזיות עצמן, ובמחצית השנה שעברה לגבי המדיניות בפועל בדמות חבילת המסים שאושרה בממשלה.

אפשטיין הואשם גם בהדלפות לתקשורת מתוך האגף ובדיווחים לעיתונאים סביב המצב הפיסקלי הרעוע של מדינת ישראל, מצב שהתברר כנכון לאחר פרסום הגירעון התקציבי של 39 מיליארד שקל שהיה כפול מהיעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully