וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ICP השקיעה יותר מ-50 מיליון שקל ברצועת סרטים ישראליים שישודרו בערוץ 4

רוני קורן-דינר

29.7.2002 / 14:53

36 סרטים עלילתיים באורך מלא יוקרנו בערוץ על פני שלוש שנים; חלק מהסרטים יוקרנו בקולנוע טרם שידורם בערוץ הסרטים

במסיבת עיתונאים שנערכה היום חשפה חברת ICP, חברת התוכן של הכבלים, המפיקה את ערוצים 3 ו-4, רצועת סרטים ישראליים חדשה שתיקרא "סרטים מכאן" ואשר תוקרן בערוץ 4. ב-36 הסרטים שהופקו, הושקעו לדברי עמיר מאורי, מנכ"ל ICP, יותר מ-50 מיליון שקל.

לפני כשנה הכריזה חברת ICP על השקעה של כ-35 מיליון שקל ברצועת סרטים ישראליים עלילתיים באורך מלא שיוקרנו בערוץ 4, ללקוחות הכבלים בלבד (הפקות המקור של הכבלים אינן משודרות ב-YES). הוקם מערך הפקה בראשות נפתלי אלטר, ומתוך כ-200 תסריטים שהוגשו נבחרו להפקה יותר מ-20 סרטים. מאז יצאו לדרך צילומים של 24 סרטים, ועוד 12 סרטים יופקו במהלך סוף 2002 ותחילת 2003 (ומכאן הגידול בסכום ההשקעה).

חלק מהסרטים זוהו כבעלי פוטנציאל מסחרי והם יוקרנו בקולנוע טרם הגעתם לערוץ הסרטים. בנוסף, ICP תעשה מאמץ לשווק את הסרטים בחו"ל ולשלוח את הטובים שביניהם לפסטיבלים בינלאומיים. על הסרט "חצוצרה בוואדי" - על פי ספרו של סמי מיכאל - שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים בחיפה 2001, כבר מתקיים מו"מ מתקדם למכירת הזכויות לערוץ התרבות הצרפתי "ארטה".

פריסת הסרטים תבוצע על פני שלוש שנים, החל מתחילת שנת 2003. ICP בחרה לשדר את הרצועה במשבצת שידור קבועה, בימי שישי בשעה 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully