וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה כדאי לקנות דירה בישראל ובאיזה מחיר?

דרור מרמור

30.1.2013 / 10:56

הדירות שכדאי לקנות היום במחירים של עד 1.5 מיליון שקל ואיפה יוצעו בשנה הקרובה דירות בפחות ממיליון ש'? 2 מנהלי חברות הנדל"ן למגורים הגדולות בישראל מספקים תשובות

גלובס

"ישראלים ממשיכים להגיע למשרדים וכרגע ההתפלגות היא לפי הגיאוגרפיה ולא לפי שום פרמטר אחר. נכון להיות טעמי הצרכן לא השתנו. הדבר היחיד שמתחיל להוות מיגבלה זה יכולת הקנייה של הלקוחות. אנחנו מסתכלים קדימה ומחפשים את אותם מוצרים שיהיו בר השגה", כך אומר אורן הוד, מנכ"ל אפריקה מגורים, בתוכנית הנדל"ן של גלובס TV.

תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, אומר כי "אנשים היום מאוד התעשתו מההבטחות שהיו לפני כשנה. אם תשים לב בזמן האחרון גם מנהיגנו נזהרים קצת".

דגן מציין כי הדירות שיותר קשה למכור הן "הדירות של ה-1 מיליון או 1.2 מיליון שקל, למשל בחדרה ובאשקלון. יכול להיות שכל האמירות על ירידת מחירים החזיקו אותם חודש חודשיים על הגדר אבל הם הבינו שצריך לחיות אצל האימא והאבא עוד כמה חודשים ואם הם לא יקפצו לתוך המים האלה יכול להיות שיהיה מאוחר אנשים קונים דירות".

האם הישראלים הפסיקו לקנות דירות? האם הם מחכים למימוש ההבטחות בירידת מחירים? מה מחכה לנו בשוק המגורים בשנה הקרובה? צפו בתוכנית המלאה בסרטון המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully