וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר נגד ההון השחור: "עוד 20 מיליארד ש' עד סוף הקדנציה"

אדריאן פילוט

3.2.2013 / 13:55

שר האוצר יובל שטייניץ, לרגל השקת קמפיין המשרד כנגד ההון השחור: "'יחידת יהלום' כבר פועלת, גייסנו 600 עובדים חדשים, דאגנו לחקיקה מאוד משמעותית להגברת האכיפה"

"אנו משיקים הים קמפיין נגד ההון השחור. אנו יוצאים במלחמת חורמה נגדו ונגד העלמות המס. אנו עוברים היום לשלב הבא", כך אמר היום (א') שר האוצר יובל שטייניץ, לרגל השקת קמפיין המשרד כנגד ההון השחור.

"'יחידת יהלום' כבר פועלת, גייסנו 600 עובדים חדשים, דאגנו לחקיקה מאוד משמעותית להגברת האכיפה והמלחמה בהון השחור - והיום אנו משיקים קמפיין ציבורי ומשיקים את 'קו הצדק' בו אנו מזמינים את הציבור להיות חלק מהמאבק הזה", אמר שטייניץ.

"הגיעה העת שרמת ההון שחור בישראל תרד לרמות של מערב אירופה ולא לרמות של מדינות המזרח התיכון", המשיך שטייניץ. "השנה נגבה עוד 2 מיליארד שקל וכבר ב-2014 נגבה עוד 6 מיליארד שקל - כך שבסוף הקדנציה נגבה עוד 20 מיליארד שקל מאכיפת ההון השחור".

סגן שר האוצר, איציק כהן שהיה מעורב ואחראי לפעילות, הוסיף: "כל שקל העלמת מס הוא תוספת מס לאזרחים תמימים". מנכ"ל האוצר, דורון כהן, אמר כי "היעד הראשון הוא העברת החקיקה בכנסת. השלב השני הוא ביצוע של כל השינויים המבניים בתוך רשות המסים, שיוציאו לפועל את כל השינויים המבניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully