וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקי האג"ח הקפיאו המשא ומתן עם אי. די. בי

רון שטיין

4.2.2013 / 14:42

בעקבות הודעת אי.די.בי על מתן אורכה נוספת לאדוארדו אלשטיין להחליט על מימוש האופציה שניתנה לו בגנדן הודיעו מחזיקי האג"ח כי מדובר ב"הפרת אמון" והקפיאו את המשא ומתן

נציגות מחזיקי האג"ח באי.די.בי (1085 -0.82%) יוצאת בתקיפות כנגד התנהלות קבוצת אי.די.בי ובעלת השליטה בה - גנדן של נוחי דנקנר. ל"גלובס" נודע כי בעקבות הודעת אי.די.בי על מתן אורכה נוספת לאדוארדו אלשטיין להחליט על מימוש האופציה שניתנה לו בגנדן, הנציגות החליטה על הקפאת המו"מ בינה לבין הקבוצה על רקע "הפרת אמון".

בנציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות הוחלט כי "לאור ההודעה החד צדדית של אי.די.בי הנציגות החליטה להשהות את המו"מ על הסדר החוב המתנהל בחברה ולבטל את הפגישות המתוכננות. אנו רואים בהודעה זו, שמשמעותה שהאופציה לא תמומש במועד, הפרת אמון בין הנציגות לחברה ועל פניו מדובר בהפרה של ההסכם. חזרה למו"מ תישקל רק לאחר שיובהרו פרטי ההסכם שנחתם בין גנדן לאלשטיין ולאחר שיובטח לנו שלא יבוצעו פעולות חד צדדיות נוספות מצד אי.די.בי".

מוקדם יותר היום הודיעה אי.די.בי אחזקות כי "בין גנדן לבין אלשטיין הוסכם כי במקרה שהמגעים בין החברה לבין מחזיקי האג"ח שלה לא יבשילו להסכם סופי עד ל-20 בפברואר 2013, תקופת האופציה שהוענקה למשקיע תוארך עד ל-10 באפריל 2013... הארכת תקופת האופציה כפופה לאישור הנאמנים לאג"ח של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully