וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל ביציבות

פאדי מועלם

6.2.2013 / 23:23

זינגה טסה 8.8%; "מי שמוכר מניות אמריקאיות עכשיו הוא פראייר". בארצות הברית לא התפרסמו היום נתוני מאקרו משמעותיים. דריכות בשווקים בעקבות פסגת מנהיגי אירופה ביום ה'

השווקים בארה"ב מסרבים לרדת. המסחר בוול סטריט נחתם היום (ד') ביציבות, לאחר שרוב שעות המסחר התנהלו היום בירידות, כאשר בסיום רק מדד הנאסד"ק נותר בטריטוריה השלילית. זירת המאקרו נותרה יתומה, לכן מה שהכתיב את קצב במסחר היו הדוחות הכספיים והחדשות מאירופה.

כאמור, התפרסמו נתוני מאקרו משמעותיים מכיוונה של ארצות הברית כך שכיוון המסחר הושפע מהדוחות הכספיים. גם באירופה לא התפרסמו היום נתוני מאקרו משמעותיים אך המשקיעים נושאים עיניהם לעבר המחוקקים באירופה ולעבר ההתפתחויות החדשות.

למכור מניות אמריקאיות על סמך חדשות מאירופה זה "משחק של פראיירים", כך טען הפרשן הבכיר של CNBC ג'ים קריימר בתוכניתו אמש. "המצב באירופה גרוע ממה שחשבנו, ארה"ב טובה ממה שחשבנו והמצב באסיה הרבה יותר ממה שחשבנו", אמר קריימר והוסיף כי לדעתו ההשפעה השלילית של אירופה תפחת.

"החוסר בנתוני המאקרו משני צידי האוקיינוס האטלנטי עלולים לגרום למדדים המובילים לחפש כיוון במהלך המסחר היום", כתב איסחק סדיקי, אסטרטג בחברת ETX Capital בסקירה שהתפרסמה הבוקר. "במקרים כאלה, דוחות החברות יהוו הזרז שהמשקיעים מחכים להם".

יו"ר בית הנבחרים ג'ון ביינר אמר הערב כי מפלגתו תתנגד לדחיית שורת הקיצוצים האוטומטית שצפויה לצאת לפועל בחודש מארס, בהיקף של כ-1.2 מיליארד דולר, אלא אם כן הקונגרס יציע חלופה הולמת של קיצוצים ורפורמות. האם אנו לקראת "צוק פיסקלי" נוסף? נחיה ונראה.

נעבור לאירופה שם התקיימה היום פגישה בין קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל לנשיא צרפת פנרסואה הולנדג בפריס, במסגרתה דנו השניים בהתפתחויות האחרונות במשבר החוב באירופה וזאת, לקראת פסגת מנהיגי היבשת שאמורה להיפתח מחר. השיחה בין מנהיגי שתי המדינות באה לאחר שיחות דומות שערכה מרקל מוקדם יותר עם ראש ממשלת איטליה מריו מונטי וראש ממשלת ספרד מריאנו ראחוי.

בעניין אחר, הרויאל בנק אוף סקוטלנד צפוי לרכז עניין היום עם פרסום היקף הקנסות שהבנק ייצטרך לשלם על חלקו בפרשת הטיית ריבית הליבור שהתפוצצה לפני מספר חודשים. על פי ההערכות היקף הקנס צפוי להיות כ-400-500 מיליון פאונד (כלומר עד לכ-780 מיליון דולר).

מניות במוקד

חברת טיים וורנר(52.01, +4.10%) פרסמה היום את דוחותיה לרבעון הרביעי של 2012. הרווח של החברה ברבעון הרביעי עמדו על 1.16 מיליארד דולר שמהווים רווח של 1.21 דולר למניה וזאת לעומת רווח של 773 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2011 שמהווים רווח של 76 סנט למניה.

בנוסף לטיים וורנר, חברת ניוז-קורפ (28.22, -0.46%) של המיליארדר רופרט מרדוק תפרסם את תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2012 כמו גם לכל השנה. יחד איתה יפרסמו גם חברת כרטיסי האשראי ויזה (160.82, +0.81%) ובית האופנה ראלף לורן (סימול: RL) את הדוחות הכספיים שלהן.

מניית חברת פריון (10.03, +0.50%) נטוורק הישראלית, הודיעה כי חתמה הסכם עם מיקרוסופט (27.34, -0.56%) ומנוע החיפוש שלה בינג. לפי הודעת החברה, היא חתמה עם מיקרוסופט על הסכם שיתוף פעולה, לפיו הסרגל של פריון ייחשף בתוצאות החיפוש של בינג, כולל אפשרות להורדה ולשימוש מיידי ישירות ממנוע החיפוש.

ביוליין הודיעה הערב על הנפקת מניות לקרן הון הסיכון אורבימד ישראל, בתמורה ל-8 מיליון דולר. מחיר איגרת מעקב המקבילה ל-10 מניות של החברה הונפקה לאורבימד לפי מחיר של 3 דולר, דיסקאונט של 24% על מחיר המניה בסוף המסחר אתמול.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully