וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה יישן אובמה? דירוג הסוויטות המפוארות בארץ

גיל קריא, פורבס

10.2.2013 / 10:47

מרפסות שמש, נופים מרהיבים, ג'קוזי על הגג ועוד. פורבס מדרג את סוויטות היוקרה המפנקות ביותר שמלונות הארץ מציעים לאורחיהם

המלונות הישראלים מכוונים גבוה, ותמיד לאורחים מחו"ל: סוויטות נשיאותיות בירושלים משמשות לשיחות שלום, סוויטות תל אביביות שמסתכלות על הים משמשות את האמנים שמגיעים לפארק הירקון, וסוויטות עם נופים עוצרי נשימה בנגב או בגליל פונות לתיירים שרוצים לראות את ישראל האמיתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוויטות היקרות בישראל מתפרשות על מאות מטרים רבועים, כוללות מרפסות שמש, נופים מרהיבים, ג'קוזי על הגג ואם אפשר גם סאונה אחת או שתיים. הן מתאימות לאירועים מיוחדים בלוח השנה האישי, או לאורחים שמגיעים מחו"ל בלי שום מגבלות תקציב. עבור אלו שלא מוכנים לוותר על אף פינוק, הנה רשימת עשר הסוויטות היוקרתיות, המפנקות והיקרות ביותר שמציעים במלונות ישראל.

המלונות שעדיין לא ברשימה - אבל מבטיחים להיות בה בשנה הבאה

ב-2013 ייפתחו בישראל שני מלונות פאר חדשים. בתחילת השנה צפוי להיפתח במרינה בהרצליה פיתוח המלון הראשון בארץ מבית מותג היוקרה קרלטון ריץ', אשר מבטיח סטנדרטים של יוקרה ועיצוב כמקובל ברשת הפאר העולמית. המלון צפוי לכלול 115 חדרי יוקרה ו-82 דירות נופש בגדלים הנעים בין 50-180 מ"ר, וצפוי להיות המלון הכשר הראשון של רשת הפאר. מה שאומר שבנוסף לבריכת הגג, מתחם הספא ורצועת החוף הפרטית יציע המלון בית כנסת, מטבח כשר ומעלית שבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביולי מתוכננת פתיחתו של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים. המלון, שנבנה על חורבותיו של מלון "פאלאס" ההיסטורי בעיר, שימר את חזיתו המשופצת של המלון המקורי, אך מאחוריה הכל חדש ומרשים, כולל אגף חדש וחצר פנימית גדולה. פרטים רשמיים עדיין אין, אך עובדי הפרויקט מבטיחים איכות ורמת גימור ברמה הגבוהה ביותר, וסוויטה מפנקת על פני מאות מטרים. גם כאן חושבים כשר: המלון פונה במיוחד לקהל החרדי, ומציע ספא ובריכות נפרדים לגברים ולנשים.

האם ישראל בוחרת במלונות הבוטיק על פני המלונות הוותיקים?

העשירייה המובילה מתאפיינת במלונות ישראליים ותיקים, שמציעים לתיירים בעלי ההון תחושה של מסורת והמשכיות. אך בשנים האחרונות נדמה שישראל הצטרפה לטרנד העולמי של מלונות בוטיק יוקרתיים ואינטימיים יותר, שמציעים חוויה אותנטית יותר של ארץ היעד. אתר "טריפ-אדווייזר", שמדרג אתרים על פי המלצות גולשים, מציג את מלון "דיאגליב" בתור המלון הטוב ביותר בירושלים, על אף שיש בו רק 54 חדרים, ואת מלון "הרמוני" בירושלים, על אף שיש בו רק 50 חדרים.

סוויטת רוטשילד במלון "דה רוטשילד" בתל אביב, תעלה כ-2500 שקל ללילה במהלך החורף, וסוויטת הדה-לקס במלון "דיאגליב" תעלה כ-2,000 שקל ללילה במהלך החורף (על פי בדיקה שביצע פורבס בחודש ינואר). החדרים הללו מוזמנים תקופות ארוכות מראש, בעיקר דרך האינטרנט ובזכות המלצות מאתרים כמו "טריפ-אדווייזר".

נקודת המוצא של מלונות הבוטיק היא שכולם יכולים לספק את הפינוקים המתבקשים משהות בחו"ל, אך ביכולתו של המלון לקרב את התייר או הנופש אל החוויה התרבותית והקולינרית האותנטית, מבלי לפגוע בסגנון החיים שלו. העיצוב במלונות הקטנים תמיד חדשני, אינטליגנטי ויפה להפליא, והסוויטות מציעות פינוקים דומים לאלו שבמלונות הגדולים (למעט הבאטלרים הצמודים - על אף שניתן להניח שכסף קונה גם "עוזר אישי" עם טעם טוב באמנות לתקופת השהות בישראל).

דירוג פורבס: הסוויטות היקרות ביותר בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully