וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייעלות באל על: מפטרת כ-200 עובדים

קובי ישעיהו

12.2.2013 / 11:17

מדובר בקיתוץ משרות זמניות ובעלי חוזים אישיים. שקדי: "אל על מתמודדת מזה תקופה ארוכה עם הקשיים המלווים את ענף התעופה בעולם כולו ובישראל בפרט"

חברת אל על (55 +0.36%) מתייעלת ומצמצמת את מצבת כוח האדם בחברה. החברה דיווחה היום כי היא מקצצת כ-200 משרות זמניות ובעלי חוזים אישיים ומבצעת שינויים ארגונים.

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי אמר: "אל על מתמודדת מזה תקופה ארוכה עם הקשיים המלווים את ענף התעופה בעולם כולו ובישראל בפרט. החברה מחויבת להמשיך במגמת ההתייעלות במטרה להתאים את פעילותה לתנאי השוק המשתנים. על כן אנו נאלצים להודיע על סיום העסקתם של כ-200 עובדים זמניים ובעלי חוזים אישיים בחברה. הצורך להתייעל ולהפחית בהוצאות החברה הוא צו השעה, על מנת שנוכל להמשיך ולהתמודד עם האתגרים והתחרות הגוברת. אנו עושים זאת בלב כבד ומתוך תקווה שהמהלך יוביל בעתיד לחיזוקה של אל על".

עוד מוסרים באל על כי בכוונת החברה להמשיך ולקיים דיונים עם נציגות העובדים וההסתדרות לחידוש הסכם העבודה והצעדים המתחייבים להתייעלות החברה, לשם הקטנת ההוצאות והגברת היכולת הניהולית על מנת לאפשר התמודדות מסחרית ותחרותית.

לפני כשבועיים ‎‎הודיעה קרן פימי של ישי דוידי כי היא נמצאת במו"מ מתקדם במסגרתו תיכנס לגרעין השליטה בחברת התעופה אל על, לצידה של חברת כנפיים שבשליטת משפחת בורוביץ'. ‏‏ העסקה תתבצע במספר שלבים, כאשר בשלב הראשון תזרים פימי לחברה 5 מיליון דולר כנגד הקצאת מניות בשיעור של 5.7% מהון החברה, ותרכוש מבעלת השליטה הנוכחית בחברה, חברת כנפיים, מניות בתמורה ל-5 מיליון דולר נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully