וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה בצפון תל אביב נמכרה ב-20 מיליון שקל

שלומית צור

20.2.2013 / 12:26

בכוונת הרוכשת, קבוצת גבאי, להרס את הוילה ולהקים במקומה פרויקט בן 6 דירות מגורים בנות 350 מ"ר. הווילה עומדת נטושה מזה כעשור

בניין מגורים במקום וילה: קבוצת גבאי רכשה לאחרונה מגרש בשטח 700 מ"ר ברחוב בודנהיימר 8 בצפון הישן של תל אביב ב-20 מיליון שקל.

על המגרש ניצבת כיום וילה שתכנן ובנה בשנות ה-80 האדריכל עקיבא לומינס. הווילה כוללת 1100 מ"ר בנוי והיא נטושה מזה כעשור. את הווילה מכר יהלומן תושב חוץ .

בכוונת קבוצת גבאי להרוס את הווילה, ולבנות במקומה בניין בן 5.5 קומות שיכלול דירה אחת בכל קומה ובסך הכל 6 דירות שכל אחת כוללת 350 מ"ר. המחיר ששילמה קבוצת גבאי משקף סכום של 3.3 מיליון שקל עבור מרכיב קרקע ליחידת דיור. סך השטח הבנוי בפרויקט כ-2000 מ"ר ומתכנן אותו האדריכל עידו דאובר. מחיר הדירות ינועו סביב 50-60 אלף שקל למ"ר. בפרויקט מתוכננות גם שתי דירות גן ופנטהאוס עם מרפסות בשטח של 200 מ"ר. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט עומד על 100 מיליון שקל.

אלי גבאי, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת גבאי ציין : "העסקה נחתמה לאחר שזיהינו את הפוטנציאל האדיר של המיקום עבור פרויקט יוקרה מסוג זה, באזור הכי טוב בצפון העיר תל אביב. דירות יד שניה לשיפוץ ברחוב המבוקש נמכרות כיום סביב ה 45 אלף שקל למ"ר. הביקושים ורמות המחירים ברחוב הינם תולדה של השילוב בין רחוב שקט לקרבתו למרכזי התרבות, הבילוי והפנאי בעיר, בקרבתו לפארק.".

את קבוצת גבאי ייצגו בעסקה משרד עורכי הדין גולדפר זליגמן ועורכת הדין מאיה גבאי טובול . את המוכר ייצג משרד עורכי הדין עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully