וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט ישראלי בדרך? וויקס תונפק בוול סטריט

רועי גולדנברג

20.2.2013 / 13:27

סוכנות בלומברג: הסטארט-אפ הישראלי שמפתח פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט בקלות, רוצה לגייס 75 מיליון דולר בוול סטריט

חברת הסטארט-אפ הישראלית Wix בדרך לוול סטריט: החברה מתכננת לגייס 75 מיליון דולר, לפי מקורות שמצוטטים על-ידי סוכנות הידיעות "בלומברג". היקף גיוס כזה אמור להקנות לחברה, שמפתחת פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט בקלות וללא ידע טכני רב, שווי של 350-400 מיליון דולר. ב"בלומברג" מעדכנים כי Wix בחברה בבנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן כדי שילווה אותה בהנפקה אך תאריך לא ננקב.

עד כה גייסה החברה, שהוקמה ב-2006 על-ידי האחים אבישי (מנכ"ל) ונדב אברהמי (סמנכ"ל מו"פ) וגיורא קפלן (סמנכ"ל טכנולוגיות), 66 מיליון דולר. המשקיעים הבולטים שלה הם הקרנות בנצ'מרק, בסמר, מנגרוב, DAG, Insight ו=DS Capital לצד אילון תירוש ומשקיעים פרטיים נוספים.

בראיון שנערך עם אבישי אברהמי למגזין G של "גלובס" בחודש שעבר הוא נשאל על אפשרות של הנפקה בנאסד"ק ואמר: ”זה מקום מגניב. אולי פעם נגיע לשם. אבל זאת לא המטרה. אני אף פעם לא עושה תוכניות חומש. אני מוקף באנשים שאוהבים את מה שהם עושים ואני מתכוון להמשיך עם זה בינתיים“. אברהמי נשאל באשר לשווי החברה ולהערכה שפרסם אתר "ביזנס אינסיידר" שנקב בסכום של 310 מיליון דולר. "עזבו, אין להם מושג", אמר בעוד הוא צוחק. "הם טועים לרעה. השווי שלנו הרבה יותר גבוה".

לפני למעלה משנה סירב אברהמי ושותפיו להצעת רכש סביב 200 מיליון דולר. ”אולי טעינו, לא יודע", אמר בראיון ל-G על הסירוב לאקזיט. "אם יבואו מגוגל ויציעו לנו סכום אגדי, יכול להיות שאני אומר 'לא' ברמה האישית, אבל יש בחברה עוד 399 אנשים שצריך לדאוג להם. זה לא שלא נמכור לעולם, אבל אנחנו לא מחפשים אקזיט, לא רצים אחרי זה. בתחום שלנו אין חברות היי-טק גדולות בארץ, וגם לפני צ‘ק פוינט לא היו חברות גדולות בכלל“. את תגובת Wix לא ניתן היה להשיג.

  • עוד באותו נושא:
  • wix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully