וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדל"ן בניו יורק: הזדמנויות או אשליות?

דרור מרמור

21.2.2013 / 15:12

לקנות דירה במקום הנחשק בעולם: למה כדאי היום לקנות דירה להשקעה ב"תפוח הגדול" ומהם הטיפים וכללי הברזל שחשוב לשנן בכדי להצליח בהשקעה בנדל"ן בארה"ב?

גלובס

ניר אמזל, שותף ומנכ"ל בחברת אפ-אינווסטמט (שמוכרת כיום כ-400 דירות בניו-יורק) ועו"ד ארנון גרפי, עו"ד שמייצג לא מעט ישראלים שרכשו נכסים בארה"ב, סיפרו בתוכנית הנדל"ן של "גלובס TV" על חלום רכישת הדירה בארה"ב - הסיכונים והסיכויים שלו.

"לא כל דירה על הסנטרל פארק היא באמת אטרקציה", אמר גרפי למנחה התוכנית דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של גלובס. "אם היא הייתה כזאת - היא הייתה נחטפת על-ידי אנשים שגרים שם, ולא מחכים לישראלים שיבואו".

"יש מקרים בהם מדובר על אשליות, אנשים שהבטיחו תשואה של 10%-12% ושתוך שנתיים-שלוש המחיר של הנכס יוכפל, כי המצב כרגע בשפל", המשיך גרפי. "דיברו על מחירים זולים יחסית - 50 אלף דולר, 100 אלף דולר".

אמזל הוסיף כי "תמיד יש סכנה באפיק כזה. אנחנו לא מביאים את הבשורה ולא גילינו את אמריקה, האמריקנים גילו אותה לפנינו. עם זאת יש פה כמה גורמים שגורמים היום לזרים דווקא להשקיע בניו-יורק, בעוד שהמקומיים פחות משקיעים - ובראשם, העובדה שהאמריקנים עדיין נמצאים במשבר כלכלי".

  • עוד באותו נושא:
  • ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully