וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה: הסכם בין סופר דוש לנערים השליחים

על פי הסכם הפשרה בין הנהלת "סופר דוש" והאחראי על המשלוחים לבין בני הנוער שהועסקו במשלוחים, תעביר הרשת לידי הנערים 850 אלף שקלים שיחולקו ביניהם

ההתעקשות השתלמה: אחרי כשנה של מאבק יזכו בני הנוער שהועסקו על ידי "סופר דוש" בבת ים לקבל את שכרם. בין הנהלת החנות לבין 51 בני הנוער שיוצגו על ידי "הרשת - הסתדרות הצעירים בישראל" והסתדרות הנוער העובד והלומד ועל ידי באי כוחם עו"ד אמיר בשה ועו"ד ד"ר מורן סבוראי ממשרד בני כהן הושג הסכם לפיו יעבירו בעלי החנות ואחראי המשלוחים פיצוי בסך 850 אלף שקלים לכלל העובדים – סכום שיחולק בין העובדים על פי היקף עבודתם. יצויין שעל פי ההסכם לא מודה אף אחד מהצדדים בטענות הצד השני.

"זהו הסכם הפשרה הגבוה ביותר ב-15 שנים האחרונות שעובר לבני נוער עובדים", אמר איתמר דוברוב, מ"הרשת - הסתדרות הצעירים" . "מדובר בהישג גדול מאוד עבור כל בני הנוער והצעירים במדינת ישראל שרואים כי מעכשיו אפשר להתאגד ולהיאבק על הזכויות במקום העבודה", הוסיף.

לרגל חתימת ההסכם, יתקיים מחר בבת ים טקס מיוחד בו יחולק השכר לבני הנוער העובדים. כמו כן יוכרז בטקס על הקמת קרן ביוזמת סופר דוש והסתדרות הצעירים שתוקדש כולה לטובת עתידם והצלחתם בחיים מכאן ואילך.

  • עוד באותו נושא:
  • הסכם שכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully