וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין בנק לאומי בתל אביב נרכש ב-21 מיליון שקל

שלומית צור

25.2.2013 / 11:39

הבניין, אותו רכש הבנק בשנת 1954, ממוקם ברחוב דיזינגוף 208, בנוי על מגרש בשטח 400 מ"ר, וכולל 880 מ"ר בנוי בבניין בן ארבע קומות וקומת מרתף

חודשיים לאחר שנחשף ב"גלובס" כי בנק לאומי מעמיד למכירה את הבניין ברחוב דיזינגוף פינת רחוב ארלוזורוב, נרכש הבניין על ידי תושב חוץ תמורת 21 מיליון שקל. העסקה בוצעה בהליך התמחרות ממוחשב.

הבניין, אותו רכש הבנק בשנת 1954, ממוקם ברחוב דיזינגוף 208, בנוי על מגרש בשטח 400 מ"ר, וכולל 880 מ"ר בנוי בבניין בן ארבע קומות וקומת מרתף. תוכנית בנין העיר החלה על המגרש מאפשרת הקמת דירות מגורים, ומכאן מוסבר מחיר הנכס, המשקף סכום של כ-25 אלף שקל למ"ר.

בבניין פעל סניף של בנק לאומי שסגר את פעילותו בימים האחרונים. מיקום הבניין בלב תל אביב, הפך את הנכס לאטרקטיבי. הסניף שפעל במקום שנים ארוכות ונסגר כעת מצטרף למוסד מיתולוגי אחר שנסגר ממול לאחרונה - קפה בתיה. מדובר בבית קפה שפעל ברחוב דיזינגוף 197 במשך למעלה מ-70 שנה וכעת מפנה את מקומו לטובת בניית מלון בוטיק שאותו יוזם האדריכל סמי טיטו.

את הליך ההתמחרות מבצע בעבור בנק לאומי עו"ד עופר שוויצר ממשרד עוה"ד יעקב סלומון, ליפשיץ ושות' ברמת גן. ההליך הממוחשב נעשה על ידי חברת רמדור.

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully